GPeC: o zi intreaga de e-commerce si online marketing in exclusivitate cu Bryan Eisenberg


GPeC aduce pentru prima data in piata de e-commerce din Romania conceptul “All Day Special Guest Event”, dedicand o zi de eveniment exclusiv lui Bryan Eisenberg, Guru in User Experience.

 

Ziua de 16 noiembrie 2016 din cadrul GPeC Summit ii este dedicata exclusiv invitatului special Bryan Eisenberg, autoritate recunoscuta la nivel international in marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune si personalizarea continutului,  “Guru in User Experience”,  asa cum a fost numit de eConsultancy - cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global.

GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce este cea mai importanta conferinta de E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrala si de Est iar a XI-a editie anuala va avea loc pe 16 - 17 noiembrie 2016, in Bucuresti.

GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” este primul eveniment de acest fel din piata romaneasca de e-commerce, desfasurandu-se la Bucuresti pe data de 16 noiembrie 2016,  in deschiderea GPeC Summit, mentioneaza organizatorii evenimentului.

Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvalui cele mai bune strategii pentru cresterea vanzarilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modalitatile in care poti asigura cea mai buna experienta utilizatorilor site-ului tau, cum sa testezi si, mai ales, ce sa faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile si pentru a vinde mai mult.

Nu va lipsi nici sesiunea de de intrebari si raspunsuri “Ask Bryan Anything” pe care niciun jucator care activeaza in piata de e-commerce si marketing online nu ar trebui sa o rateze, fiind o sansa unica de a adresa intrebari celui care a contribuit la cresterea vanzarilor gigantului Amazon.

Bryan Eisenberg este autorul best-seller-urilor editate de prestigioasele publicatii Wall-Street Journal, Business Week, USA Today si New York Times: “Call to Action”, “Waiting For Your Cat to Bark?” si “Always Be Testing”, fiind si co-fondator si Chairman Emeritus al Digital Analytics Association - cea mai importanta asociatie de web analytics la nivel global. 

Bryan este recunoscut drept o autoritate in marketing online si optimizarea conversiilor, de aceea articolele si cartile lui au fost citate de: The Wall Street Journal,

The New York Times, Business 2.0, CXO Europe, Advertising Age, CNN, Forrester Research, Jupiter Research, Miami Herald, Publish, Internet Advertising Report (IAR), Chicago Business Tribune, Inc Magazine, Entrepreneur, Target Marketing, DM News, Microsoft’s bCentral, MarketingSherpa, the Toronto Star, Smart Money & Internet Retailer.

De asemenea, Bryan este unul dintre cei mai apreciati speakeri la nivel international, fiind invitatul special al celor mai importante conferinte de e-commerce si marketing online din lume, organizate de: Gultaggen, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, eConsultancy, Emerce sau Canadian Marketing Association.

In cea de-a doua zi a GpeC Summit, pe 17 noiembrie, vor urca pe scena alte nume sonore are industriei de profil atat din tara, cat si din strainatate. Tot pe 17 noiembrie are loc si GPeC E-Commerce Expo (expozitie B2B intre furnizorii de servicii e-commerce si magazinele online), iar seara se va incheia cu a XI-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce - Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic din Romania.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partner media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii