Ultimele zile de oferta early-bird la GPeC Summit


Cel mai important eveniment de e-commerce al anului are ca invitati 9 speakeri internationali, recunoscuti drept autoritati in domeniu la nivel global, precum si nume sonore ale pietei autohtone de e-commerce.

 

GpeC Summit se va desfasura pe 25 – 26 – 27 mai, la Bucuresti iar subiectele dezbatute in cadrul evenimentului vizeaza problemele de maxim interes pentru oricine activeaza in e-commerce, de la magazine online pana la furnizorii de servicii, precum si antreprenorii care doresc sa porneasca o afacere online: optimizarea conversiilor & usability, marketing online, split testing, targetare comportamentala & retentia clientilor, SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare), SEM, web analytics, e-commerce tools, social media, logistica & curierat, cifre si tendinte de piata.

Unul dintre speakerii GPeC Summit 2016 este Karl Gilis, considerat de PPC Hero numarul trei la nivel global in optimizarea conversiilor. Keynote-ul lui Karl de la GPeC Summit se intituleaza sugestiv: “Don’t do anything on your website you wouldn’t do on a first date”, specialistul mentionand ca prima interactiune a utilizatorului cu website-ul unui magazin online este ca o prima intalnire.

Daca din minutul 1 vorbesti doar despre tine sau treci direct la sarut, s-ar putea sa te alegi cu o palma zdravana. Nu totul trebuie sa fie despre tine, din contra, arata-i utilizatorului ca te intereseaza ce vrea el, pune-i intrebari, asculta-l, fii rabdator si fa-l sa se simta bine. Doar asa poti spera si la o a doua intalnire”, spune Karl Gilis.

Brian Dean, fondatorul Backlinko va sustine prezentarea “How E-Commerce Sites Can Tap Into Google’s New Ranking Factors”.

Google se uita din ce in ce mai mult la relevanta unui brand in contextul cuvintelor cheie pentru care este indexat precum si la user experience, iar clasicele backlink-uri, keyword-uri sau title tags sunt in continuare foarte importante, dar insuficiente pe termen lung, cand vine vorba de optimizarea website-ului pentru motorul de cautare Google”, spune Brian Dean.

David Darmanin, fondatorul Hotjar pune in centrul atentiei utilizatorul, considerand ca “prioritizarea atentiei magazinelor online catre client si nevoile acestuia reprezinta singurul mod in care iti poti asigura succesul pe termen lung”. In prezentarea intitulata “The Rise of The User” pe care o va sustine la GPeC Summit, David va arata concret reprezentantilor magazinelor online cum sa isi construiasca strategia de business avand in centrul atentiei utilizatorul.

Conferinta GPeC care va avea loc in ziua de 25 mai este plina de astfel de teme de discutie, precum si de panel-uri de dezbatere cu reprezentantii unora dintre cele mai importante companii de profil din Romania. In paralel cu conferinta, se va desfasura GPeC E-Commerce Expo – locul in care magazinele online au ocazia sa se intalneasca si sa stabileasca colaborari cu principalele companii furnizoare de servicii si solutii e-commerce.

Urmatoarele doua zile ale summit-ului, 26 si 27 mai, sunt zilele in care au loc nu mai putin de 12 Workshopuri aplicate reprezentand 18 ore de continut e-commerce de la cei mai buni specialisti romani si internationali.

Pretul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele trei zile de eveniment este de 147 de euro cu TVA inclus, daca biletele sunt achizitionate pana cel tarziu duminica, 15 mai 2016, ora 23:59. Ulterior, pretul standard valabil in perioada 16 - 22 mai devine 207 euro.

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania.


startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii