Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

 

Recuperarea investitiei este estimata, in cel mai fericit caz, pentru a doua jumatate a anului viitor.

Cine sunt clientii
Publicul tinta este reprezentat, in principal, de persoanele fizice cu venituri medii si peste medie. Insa, acum produsele sunt livrate, in principal, la evenimente (petreceri private, nunti etc).

Razvan Antonescu spune ca vanzarile de sucuri pentru evenimente reprezinta cea mai mare pondere din venituri, deoarece pe segmentul persoanelor vizice dureaza mai mult pana cand acestea cunosc produsul si inteleg despre ce este vorba.

Altii clienti ar putea fi gradinitele si scolile particulare, compania fiind deja in discutii cu o astfel de institutie.

In portofoliu ar putea sa intre si companiile, dar antreprenorii nu au incercat inca sa distribuie catre firme, din cauza contextului economic din piata si a interesului companiilor de a taia cat mai mult din costuri.

Avem in vedere si firmele de un anumit gen, care isi comanda pentru angajati diferite produse”, adauga Razvan Antonescu.  

Vanzarea
In cazul clientilor persoane fizice, produsele sunt vandute si pe baza de abonament, lunar sau saptamanal. Cei care incheie un astfel de abanonament primesc produsele in cursul diminetii sau in cursul serii.

Comanda minima este de doi litri pentru abonamentul zilnic si de cinci litri pentru evenimente, cererile fiind primte cu cel putin o zi lucratoare inainte de ziua livrarii. Pentru comenzile de peste 200 de lei se solicita un avans de jumatate din suma.

Nu avem un serviciu de livrare asa cum au restaurantele  - se face comanda si se vine intr-o ora sau doua cu produsul. Comanda se face cu mult inainte si venim in zonele aglomerate, unde livram mai multor persoane o data”, precizeaza Razvan Antonescu.

Produsele sunt distribuite in Capitala si in localitatile din apropiere, pana acum fiind livrate mai mult in zona Pipera - Tunari, din nordul orasului.

Interesul nostru este in primul rand pentru zonele aglomerate de case si pentru un anumit tip de clienti, din segmentele mediu si superior din punct de vdere al veniturilor”, mai spune Razvan Antonescu.

De altfel, in cazul livrarilor zilnice, antreprenorul mentioneaza ca poate refuza comenzile de livrare in anumite zone, decizia depinzand de potentialul zonei respective, cei doi oameni de afaceri fiind interesati mai mult de zonele aglomerate si dezvoltarile imobiliare cu potential ridicat.

Speram sa ne extindem in alte orase dupa recuperarea investitiei initiale, deci nu mai devreme de sfarsitul lui 2010”, adauga Razvan Antonescu.

Pana in prezent, promovarea afacerii a fost facuta prin distribuirea de fluturasi publicitari si de produse gratuite in cartierele rezidentiale unde vor sa fie prezenti.

Cei doi asociati intentioneaza sa isi vanda produsele si la targuri, asteptand autorizatia de la Oficiul Registrului Comertului.

Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

DE RETINUT:
Savora este o marca de suc de portocale proaspat, produs de firma Active Juice Extractor (AJE).
Actionarii companiei sunt Razvan Antonescu si Catalin Andrei Stefanescu.
Sucul de portocale proaspat este singurul produs al companiei, existand planuri si pentru produse din alte sucuri in functie de succesul acestuia.
Investitia initiala a fost de 20.000 de euro, recuperarea acesteia urmand sa fie facuta cel mai devreme in a doua jumatate a anului viitor.
Publicul tinta este reprezentat de persoane fizice, institutii particulare de invatamant si companii.
Produsele sunt distribuite in Bucuresti si localitatile apropiate, in principal, in aglomerarile rezidentiale.


Redactor: Alina Botezatu

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.