Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1
Certificatul electronic poate fi trimis in mod automat pe e-mail, imediat dupa efectuarea platii, fie celui care il cumpara, fie direct beneficiarului.
Din motive de securitate, acest tip de certificat nu poate fi folosit in forma in care este transmis initial pe e-mail. Persoana care il primeste trebuie sa intre pe ZaGift.ro pentru a-si alege un certificat special sau un card cadou, de aceeasi valoare, de la unul dintre partenerii ZaGift.
Dupa acest pas, cadoul este expediat si poate fi folosit pentru achizitionarea produselor sau serviciilor dorite din reteaua respectivului partener.
Certificatul special si cardul cadou pot fi schimbate intre ele, in functie de ce isi doreste in final persoana care primeste cadoul, cu precizarea ca suma trebuie sa ramana neschimbata.
“In Romania, sunt foarte putine magazine care au un sistem propriu de carduri cadou, din cauza costurilor aferente implementarii. In plus, piata nu este inca educata pentru astfel de cadouri si atunci companiile recurg la varianta mai simpla - printeaza un tichet cadou, care are aproximativ aceleasi functii ca si cardul cadou”, spune Mihai Taraipan.
Diferenta in utilizarea unui certificat cadou si a unui card cadou, consta in faptul ca cel din urma poate fi utilizat de mai multe ori in reteaua emitentului, pana la epuizarea sumei disponibile, in timp ce suma aferenta certificatului trebuie cheltuita integral o singura data. Exceptie fac saloanele de SPA unde acelasi voucher poate fi folosit pentru mai multe sedinte.
Certificatul special sau cardul cadou pot fi expediate in format fizic, dar si in format electronic, pentru cumparaturi de la magazinele online partenere care au deja implementat un sistem de vouchere sau carduri cadou.
Target. Promovare
Publicul tinta este format din persoane cu venituri de la mediu in sus, care sunt familiarizate cu ceea ce inseamna comert electronic. In ceea ce priveste categoria de varsta, sunt vizate in principiu persoanele care se incadreaza in intervalul 25 de ani - 50 de ani.
“Pentru inceput, proiectul nu va avea o crestere alerta, in primul rand din cauza lipsei de informatii. Multi oameni nu au idee de beneficiile unui astfel de cadou. Insa, in momentul in care le explici ca se poate economisi foarte mult timp si ca persoana careia i se ofera un astfel de cadou isi poate alege singura ceea ce-si doreste, devin incantati de concept”, explica Mihai Taraipan.
El spune ca in aceasta directie va fi cel mai mult de lucrat - pe partea de comunicare si de explicare a conceptului unui numar cat mai mare de oameni.
Promovarea va fi facuta in principal in zona online, pentru inceput prin blogul ZaGift, social media (Twitter, Facebook, Linkedin), campanii AdWords pe Google, comunicate de presa. Insa, Mihai Taraipan spune ca vor exista si campanii punctuale in offline.
“Cred ca blogul va juca un rol extrem important, pentru ca ne va ajuta foarte mult sa promovam conceptul prin articolele postate acolo”, mentioneaza fondatorul ZaGift.ro.
El mizeaza foarte mult si pe publicitatea generata de “word of mouth” si pune un accent foarte mare pe networking.
Planuri de viitor
“Anul urmator vom incerca sa intram din ce in ce mai mult pe segmentul corporate. Exista deja o sectiune dedicata pe site, insa de anul viitor vrem sa mergem pe vanzari directe, pe sistemul Business to Business”, precizeaza Mihai Taraipan.
Pe viitor, fondatorul ZaGift.ro si-a propus sa faca posibila inclusiv trimiterea de certificate sau carduri cadou de catre romani din afara tarii sau chiar straini unor persoane din Romania.
Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1
DE RETINUT:
ZaGift.ro este un magazin online de unde pot fi achizitionate cadouri sub forma de vouchere sau carduri cadou.
Primii parteneri ZaGift activeaza pe segmentele de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, sanatate si frumusete, jucarii si calatorii.
Pana in prezent, au fost investiti circa 3.000 de euro in lansarea si dezvoltarea proiectului.
Cea mai mare provocare va fi reprezentata de comunicarea si explicarea conceptului unui numar cat mai mare de oameni, avand in vedere lipsa de informare a consumatorilor romani vizavi de acest sistem de cadouri.
Pentru anul viitor, este estimata o investitie de 5.000 de euro, pe partea de promovare a proiectului.
Redactor: Oana Caltea
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.