Business Target Club (28 octombrie 2010)
Evenimentul, organizat de JCI Bucuresti si Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri, va avea loc pe 28 octombrie, la Hotel Casa Capsa, in Bucuresti.
Cea de-a zecea editie a Business Target Club se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa dezbata subiectul diferentierii in mod realist si pragmatic si sa cunoasca indeaproape povestile de succes ale celor care au avut curajul de a face ceva diferit.
Invitatii acestei editii sunt Grant McKenzie, VP Marketing Ursus Breweries, si Cristina Miclea, Marketing Director Albalact.
In cadrul intalnirii cu cei doi invitati, discutiile se vor axa pe cum sa ne diferentiem pe un segment in care toate produsele par la fel si ce inseamna curajul de a face alegeri dificile, mergand pana la discontinuari de produs/marci. De asemenea, participantii vor dezbate daca exista o reteta a succesului in diferentiere si care sunt ingredientele de baza.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.