Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
Daca le incalci, o faci pe riscul tau!
Autori: Al Ries & Jack Trout
Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 1990
Titlu original: ”The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk!”
Cui se adreseaza: oamenilor de marketing, dar si antreprenorilor si managerilor
Cartea prezinta legile fundamentale care guverneaza succesul si esecul la nivelul pietei de desfacere. Cele 22 de legi prezinta intr-o maniera clara si concisa concepte de o reala eficienta in marketing, sustinute prin exemple practice.
Este considerata de multi profesionisti cea mai buna carte de marketing scrisa vreodata. Promisiunea autorilor este ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa accepti existenta acestor legi. Dupa ce vei face acest pas, vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie, sa fii primul in mintea unui potential client, sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp.
Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi, probabil, “Legea perceptiei”: “Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor”.
Despre autori: Al Ries si Jack Trout sunt printre cei mai cunoscuti strategi de marketing din lume. Cartile lor au fost publicate in peste 15 limbi, iar munca de consultanta i-a purtat prin multe din cele mai mari corporatii din America de Nord, America de Sud si din Orientul Indepartat.
Al Ries si Jack Trout sunt creatorii conceptului de pozitionare, pe care l-au popularizat inca din 1972 in cateva articole din Advertising Age si, mai apoi, din 1980, in cartea ”Pozitionarea : Lupta pentru un loc in mintea ta”, carte vanduta in milioane de exemplare.
Cei doi strategi lucreaza impreuna timp de 26 de ani. Din 1993, drumurile li se despart. Al Ries isi continua activitatea alaturi de fiica sa, Laura Ries, infiintand firma de consultanta Ries&Ries, iar Jack Trout, propria firma de consultanta, Trout&Partners.
Alte titluri semnate de cei doi autori: ”Marketing Warfare” (1985), ”Bottom-Up Marketing” (1988), ”Horse Sense” (1990).
Pretul cartii la editura: 35 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 15 Iulie 2011 la ora 22:27