Conferinta "Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG" (3 decembrie 2008)
Evenimentul, organizat de Revista Piata, va avea loc pe 3 decembrie la Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Sala Valahia.
Conferinta reuneste reprezentanti ai top-managementului unor companii din productia, importul, distributia si comertul cu bunuri de larg consum din Romania, reprezentanti ai companiilor specializate in studierea comportamentului consumatorilor, analisti economici, precum si reprezentanti ai institutiilor specializate in cercetarea si prognoza economica din Romania.
Din punct de vedere tematic, evenimentul este organizat pe doua sesiuni: Sesiunea 1: Cum sa anticipam corect parametrii evolutiei economice din 2009? Previziuni pentru evolutia veniturilor reale ale consumatorilor, evolutia cererii de bunuri de larg consum, tendinte si prognoze privind comportamentul consumatorilor; Sesiunea 2: Cum se adapteaza caracteristicile produselor si serviciilor. Strategii de marketing. Cat efort de inovare, cat de diversificare si cat de promovare? Strategii de stimulare a vanzarilor. Se inteteste batalia preturilor?
Mai multe informatii pot fi gasite aici.