Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Autor: Gerald Zaltman
Editura: Polirom
Anul aparitiei: 2007
Titlul original: ”How Customers Think. Essential Insights into the Mind of the Market”
Cui se adreseaza: antreprenorilor, oamenilor de marketing, consultantilor in vanzari.
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sunt sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori.
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagramelor de consens”. Avand la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Despre autor:
Gerald Zaltman este profesor de administrarea afacerilor la Harvard Business School si membru al grupului interdisciplinar "Mind, Brain, Behaviour” din cadrul aceleiasi universitati. De asemenea, este cofondatorul firmei de cercetare si consultanta Olson Zaltman Associates.
Pretul cartii la editura: 29,95 lei.
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 4 Aprilie 2012 la ora 15.10