Curs: "Customer Care - arta de a comunica cu clientii" (10 - 11 septembrie 2012)
Cursul, organizat de Schultz Consulting, va avea loc in perioada 10 - 11 septembrie la sediul Schultz Consulting din strada Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti.
Tematica: Cursul isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucrul cu clientii aplicate pentru angajatii care interactioneaza cu acestia.
Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care interactioneaza.
Participantii vor exersa tipurile de ascultare activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. In egala masura, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand si capacitatea de a oferi si de a primi feedback.
Grup-tinta: 12 persoane.
Taxa de participare: 750 lei/persoana, fara TVA (550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare).
In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi Certificat de "Comunicare in limba oficiala” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.
Mai multe detalii despre inscriere pot fi gasite aici.