Curs “Excelenta in customer service” (30 - 31 mai 2011)
Evenimentul este organizat de Asebuss - Exec-Edu si va avea loc in zilele de 30 si 31 mai, in Bucuresti.
Cursul se doreste a fi unul neconventional, axat pe interactivitate, role-playing si schimb de experiente. Publicul tinta este format din cei care intra in contact cu clientii/consumatorii - manageri din departamentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii.
Agenda cursului cuprinde urmatoarele teme: “Sunt ceea ce sunt” - dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator; “Ce spunem si cum spunem” - abilitati verbale; “Dati-mi legatura” - telefonul ca tortura moderna; “Cineva ne priveste” - excelenta intr-un mediu fata in fata; “Sa avem o zi buna” - raportul cu un consumator; “Opreste, priveste, asculta” - concentrarea pe nevoile consumatorilor; “Cerul este limita” - moduri de pliere a serviciilor noastre; “Cand jocul devine dur” - consumatori dificili; “Stati! Asta nu e totul!” - up-sell si cross-sell; “Si cu noi cum ramane?” - servicii catre clientii/consumatorii interni.
Taxa pentru participarea la curs este in valoare de 345 euro/persoana, iar data limita pentru inscriere este 27 mai.
Mai multe detalii pot fi gasite aici.