Customer Seduction - How can tech startups reach product-market fit?
Autor: Adelina Peltea
Anul aparitiei: 2013
Format digital: cartea poate fi procurata exclusiv in format digital.
Cui se adreseaza: antreprenorilor care vor sa-si infiinteze o firma in domeniul tehnologiei
Scopul acestei carti este de a-i ajuta pe antreprenorii din tehnologie sa-si diminueze riscul pe piata si sa construiasca afaceri profitabile, prin intelegerea si satisfacerea cerintelor consumatorilor.
Continutul cartii se bazeaza pe 68 de interviuri luate fondatorilor, investitorilor si specialistilor din intreaga lume, care ofera sfaturi si lectii prin prisma experientei lor antreprenoriale.
Adelina Peltea marturiseste, in capitolul introductiv, ca ideea scrierii unei carti despre antreprenoriat i-a venit in timp ce strangea raspunsuri despre cum se porneste si se dezvolta o afacere de succes.
"Nu sunt un autor in sensul ca va invat ceva din propria mea experienta. Am realizat aceste interviuri, in primul rand pentru a invata eu insami din experienta altora. Astfel, am realizat o cercetare calitativa, care sa ma ajute la fondarea propriului meu start-up", spune Adelina.
Despre autor:
Adelina Peltea a absolvit in 2009 cursurile Academiei de Studii Economice, specializarea Marketing.
In perioada 2009 - 2011 a lucrat in cadrul JADE Romania, pe pozitia de VP Business Development si apoi ca Head of Communication, Events&HR.
Timp de trei ai a fost consultant in cadrul Daedalus Millward Brown, Romania.
Este fondator al internshipin.ro, o platforma online adresata studentilor.
In iulie 2012 a fost Project Manager la International Conference on Intrapreneurship.
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 15 Ianuarie 2013 la ora 11.37