Focus: Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
Autor: Al Ries

Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2006
Titlul original: "Focus: The Future of Your Company Depends on it"

Cui se adreseaza: antreprenorilor, managerilor

Este o carte excelenta in mediul concurential de astazi. Este usor de citit si usor de aplicat. Focus ofera sfaturi concrete, la obiect, despre cum poti asigura un viitor de success afacerii tale. Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actuala a afacerilor. Cartea prezinta metoda inteligenta prin care compania ta poate sa evolueze, sa-si mareasca cota de piata si sa-si sporeasca valoarea actiunilor fara a-si sacrifica însa activele-cheie de care va avea nevoie in perspectiva.

Prezentand exemple din nenumarate domenii, Al Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrans sunt adevaratele castigatoare.

Despre autor:
Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Al Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Pretul cartii la editura: 49 lei.

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.