Funky Business
Autori: Kjell Nordström, Jonas Ridderstråle
Titlu original: Funky Business
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2003
Cui se adreseaza: antreprenorilor si managerilor care vor sa aiba o viziune unica in afaceri.
Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai, Funky Business este o lectura obligatorie pentru cei care vor sa invete limbajul si retetele noii economii.
Pornind de la ideea ca in vremurile funky pe care le traim, suntem cu totii lideri, potrivit celor doi autori detinem controlul celei mai importante resurse a momentului - propriile creiere, iar batalia dintre ele este noul razboi rece.
Ca sa ne diferentiem de ceilalti, avem nevoie de strategii noi. Ca sa nu iesim din joc, trebuie sa iesim in evidenta.
Ce solutii avem pentru a fi competitivi? "Sa refuzam competitia” - iata raspunsul pe care ni-l ofera Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem in multime daca acceptam sa alergam la un loc cu ceilalti.
Pentru a avea succes, trebuie sa fim diferiti, sa fim funky. Sa fii funky inseamna sa iti folosesti din plin imaginatia. Pentru a fenta capcana intinsa de piata, trebuie sa facem apel la latura emotionala a fiintei umane, nu la cea rationala. Astazi, doar talentul face capitalul sa danseze.
Despre autori:
Dr. Kjell Nordström este profesor la Stockholm School of Economics, un guru al lumii business, care prefera ca intr-o lume a costumelor gri ce nu detin toate raspunsurile, sa umble ras in cap si imbracat in negru, scriind si vorbind in metafore pline de culoare. Are o experienta de peste 20 de ani in lucrul cu companii multinationale unde a fost consultant, colaborand intr-o vreme si cu guvernul Tony Blair. Aria sa de expertiza acopera zona de strategie corporativa, companii multinationale si fenomenul de globalizare.
Dr. Jonas Ridderstråle este unul dintre cei mai importanti membri ai noii generatii de guru de business din Europa. El infrunta nebunia si hiperbola ce marcheaza economia mondiala, iar farmecul sau este global. Studiile sale sunt axate pe modele organizationale si stiluri de leadership noi si au fost publicate in jurnale academice de marca, precum Business Strategy Review, Organization Science si CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.
Pretul cartii la editura: 46,55 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 25 Martie 2011 la ora 12:54