Guerrilla marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila
Autor: Jay Conrad Levinson
 

Editura: Business Tech International
Anul aparitiei: 2005
Titlul original: "Guerilla Marketing for Free: Dozens of No-Cost Tactics to Promote Your Business and Energize Your Profits"

Cui se adreseaza: oamenilor de marketing si vanzari precum si antreprenorilor care doresc sa-si promoveze produsele sau serviciile cu minime cheltuieli

Jay Conrad Levinson, promotor al marketingului de gherila, ofera cititorilor sai idei exceptionale pentru a-si promova produsele sau serviciile fara a cheltui vreun ban.

Cartea contine exemple concrete despre cum iti poti face un nume pe piata, cum poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Autorul cartii indruma pe cititori sa-si foloseasca toata creativitatea si curajul pentru a pune in aplicare ideile neconventionale.

Despre autor: Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing, dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing. Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.

Levinson a creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului.

Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.

Pretul cartii la editura: 20 lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.