In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
Autor: Lisa Gansky
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2011
Titlul original: "The Mesh: Why the Future of Business is Sharing"
Cui se adreseaza: antreprenorilor
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit - unul in care consumatorii au mai multe optiuni, mai multe instrumente, mai multe informatii si mai multa forta. Lisa Gansky, femeie antreprenor care face pionierat in domeniu, il denumeste "The Mesh” (Businessul "in retea”), dezvaluindu-ne motivele pentru care acest model va domina in curand viitorul afacerilor.
Cartea vorbeste despre o imensa oportunitate care a pus deja in miscare afacerile recent infiintate, reinnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezinta totodata un ghid esential al noului val de comert bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe langa faptul ca e foarte sensibil la problematica mediului inconjurator, ajuta la formarea si dezvoltarea comunitatilor.
Lisa Gansky demonstreaza cum, folosindu-se de ultimile instrumente de comunicare digitala, companiile "in retea” schimba din temelii o serie intreaga de domenii de activitate.
Despre autor:
Lisa Gansky este in primul rand o femeie antreprenor de succes, o inovatoare si o pioniera a afacerilor pe internet. Este membru fondator si CEO a numeroase companii care activeaza pe internet, precum GNN si Ofoto.
La GNN, Lisa a creat primul website comercial, un cadru care a permis, in premiera, realizarea tranzactiilor online si advertisingul bazat pe internet. La Ofoto, a dezvoltat cel mai mare serviciu de photo sharing pentru consumatori, cu peste 56 de milioane de clienti in toata lumea. Proiectul a fost vandut ulterior companiei Kodak. Acesta a fost primul serviciu online care a asociat photo sharing-ul cu retelele de socializare.
In momentul de fata, Lisa Gansky ofera consultanta si este investitor in cadrul catorva companii care cultiva initiativa sociala - New Resource Bank, Squidoo, Convio, TasteBook, MePlease, Slide, Instructables si Greener World Media.
Este membru cofondator al Dos Margaritas, initiativa sociala interesata de conservarea mediului inconjurator.
Pretul cartii la editura: 46,55 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 21 August 2012 la ora 16.40