Managementul capitalului unui brand
Cum sa valorificam numele unui brand
Autor: David Aaker

Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2006

Cui se adreseaza: antreprenorilor

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.

Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea in branding a Americii.

Autorul prezinta, cu exemple remarcabile, modul in care capitalul unui brand contribuie la performantele pe termen lung ale unei companii, cum poate fi creat si dezvoltat acest capital, precum si motivul pentru care el trebuie sa treaca inaintea performantelor pe termen scurt ale companiei.

Despre autor:
David A. Aaker este profesor de strategia marketingului la catedra J. Gary Shansby a Universitatii Berkeley din California. El este autorul a mai mult de 70 de articole si a opt lucrari despre branding, advertising si strategie in afaceri si este unul dintre cei mai citati scriitori de carti de marketing din zilele noastre.

Pretul cartii la editura: 55 de lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.