Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
Autori: Jay Conrad Levinson, Seth Godin

Editura: Business Tech
Anul aparitiei: 2011

Cui se adreseaza: tinerilor antreprenori care doresc sa inceapa si sa dezvolte o afacere la domiciliu

Ai putea intreba: Cum pot eu sa concurez cu marile companii? Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta directa? Cum pot sa-mi construiesc credibilitatea cand lucrez la domiciliu?

Simplu. Marketingul de gherila iti ofera un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poti intoarce succesul concurentilor in defavoarea lor folosindu-ti flexibilitatea, nota personala si inalta calitate a produselor sau serviciilor tale pentru a construi relatii directe cu potentialii clienti!  

Despre autori:
Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului, profesionist in advertising si a fost director de creatie la Leo Burnett Advertising, inainte de a-si infiinta propria companie.

Seth Godin a obtinut un MBA in marketing la Stanford Business School. El a fost vicepresedinte al departamentului de marketing direct de la Yahoo! pana in 2000, cand a decis sa-si consacre timpul scrisului si conferintelor.

Pretul cartii la editura: 38 lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.