Transavia: 17 mil. euro pentru o noua fabrica
Odata cu noua unitate de productie, compania lanseaza si doua noi marci.
Prin lansarea produselor marca Frateus (carnaciori din carne de pui), Transavia Alba Iulia intra in categoria mezelurilor fiert-afumate. Al doilea brand lansat este Ella Bella, produse premium gata preparate din piept de pui, se arata in comunicatul de presa.
"Avem intentii serioase si pentru export, putem produce cantitati importante de produse procesate din carne de pui pentru intreaga Europa", spune Ioan Popa, managerul general Transavia.
Compania are o capacitate de crestere de 12 milioane de pui/an, astfel realizandu-se anual peste 35.000 tone de carne.
Anul trecut, Transavia a avut o cifra de afaceri de afaceri de 50 de milioane de euro si a inregistrat un profit de 8 milioane de euro. In 2008, se estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 100%, aceasta ajungand la 100 de milioane de euro.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.