Fabryo: crestere neta de 26% a cifrei de afaceri in primele patru luni din 2008
Pe segmentul de vopsele lavabile, tencuieli si amorse, cresterile valorice nete au fost de 43%.
"Anul acesta, in pofida unor conditii atmosferice nu tocmai prielnice si a decalarii sezonalitatii cu aproximativ o luna, vanzarile au crescut considerabil pe toate categoriile de produse", explica Aliz Kosza, Director General Executiv al Fabryo Corporation
La categoria emailuri si grunduri cresterile valorice nete au fost de 10% iar pe segmentul lacurilor cresterea a fost de 10%, se arata in comunicatul de presa.
Marca Savana a inregistrat cresteri valorice de 58% per total brand si de 52% pentru produsele Savana cu Teflon.
"Canalul cel mai dinamic de vanzare a fost segmentul retail, prin magazinele partener si centrele de microproductie, unde exista instalate masini de colorat. Am inregistrat o crestere de 32% prin distributia indirecta si de 18% prin distributia directa in Bucuresti", spune Aliz Kosza.
Conform obiectivelor anuntate la inceputul anului, compania a continuat planul de extindere a magazinelor partener, instaland inca 65 de masini de colorat in toata tara. De asemenea, Fabryo a mai deschis trei magazine de prezentare: la Ramnicu Valcea, Targu Mures si Timisoara.
Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca. In 2007 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 de milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.