Investitie de 500.000 de euro intr-un magazin online dedicat copiilor pana la trei ani si viitoarelor mamici


    


Investitia in magazinul online miababy.ro a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare si aplicarea lui in online, depozitul propriu, sistemele ERP si stocurile retailerului, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Potrivit unui studiu realizat de MillwardBrown Romania si comandat de miababy.ro, piata de produse pentru copii cu varste cuprinse intre 0 ani si 3 ani are o valoare de aproximativ 400 - 450 de milioane de euro pe an, cu potential major de crestere in segmentul online, care reprezinta 10% din piata.

Cea mai mare provocare a fost sa convingem brandurile internationale cu traditie sa colaboreze cu un start-up online din Romania. A fost nevoie sa le demonstram ca avem un plan de afaceri solid, ca vom lucra cu stocuri, ca suntem buni platnici si ca platforma noastra este foarte bine gandita”, spune Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro.

Piata de produse pentru copii de pana la 3 ani va creste anul acesta cu aproximativ 30%, urmand sa depaseasca jumatate de miliard de euro. Din totalul achizitiilor pe acest segment, in online ponderea persoanelor care achizitioneaza cadouri este de 55%, iar ponderea parintilor care cumpara pentru copiii lor creste la 45%.

De aceea, noul site cuprinde o sectiune dedicata celor care sunt in cautare de cadouri pentru copii in categoria de varsta 0 - 3 ani, in functie de evenimentul la care vor participa: prima vizita, botez, zi de nastere, Paste, 1 iunie, Mos Nicolae sau Craciun.

In plus, miababy.ro a fost creat cu o sectiune denumita Infinity, o rubrica unde este publicat continut relevant pentru parintii care doresc sa se documenteze despre fiecare etapa a dezvoltarii copilului. Conceptul este rezultatul unei cercetari minutioase a pietei de profil si a unei investitii majore in crearea platformei, care sa raspunda nevoilor celor 1,4 milioane de cumparatori de pe aceasta piata, din care 300.000 achizitioneaza produse online.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii