Reguli pentru revolutionari
Autor: Guy Kawasaki
Titlu original: “Rules for Revolutionaries”
Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2006
Cui se adreseaza: antreprenorilor, proiectantilor, inventatorilor, managerilor.
Transforma visele in realitate, realitatea in produse, iar produsele in magneti pentru cumparatori.
Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole, si dezvaluie informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette, dar si experiente personale din domeniul afacerilor.
Creeaza ca un zeu: Aceasta parte explica modul in care se creeaza produsele si serviciile revolutionare, pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana.
Porunceste ca un rege: Ca o revolutie sa aiba succes, cineva trebuie sa preia conducerea si sa ia decizii puternice, perspicace si strategice, sa inlature barierele care impiedica adoptarea produselor si sa evite „magnetii mortii” (greselile stupide pe care oricine le face).
Munceste ca un rob: Revolutiile de succes presupun multa munca. Cititorii vor descoperi trei si cele mai importante componente ale acestui tip de munca.
Despre autor:
Guy Kawasaki este CEO al garage.com, una dintre companiile cu sediul in Sillicon Valley, care consiliaza firmele high tech pentru a obtine finantari.
El a fost, de asemenea, evanghelistul principal al companiei Apple Computer Inc. si membru Apple.
Numele sau este sinonim cu evanghelismul ca tehnica de afaceri - si cu motocicletele.
Guy Kawasaki isi prezinta in aceasta carte manifestul pentru inovatia care va schimba lumea, utilizand lectiile invatate in batalii, cu scopul de a-i ajuta pe revolutionari sa devina vizionari.
Pretul cartii la editura: 49 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 30 Martie 2011 la ora 14:12