Revolutia in marketing
O abordare radicala pentru o afacere de succes
Autori: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom
Anul aparitiei: 2009
Titlu original: “Marketing Revolution: The Radical New Approach to Transforming the Business, the Brand & the Bottom Line”
Cui se adreseaza: managerilor
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si de a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gandeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrand preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe langa studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.
Din cuprins: De ce o revolutie a marketingului?; Intelegerea clientilor; Revolutie prin planificare strategica si segmentare; Managementul relatiilor cu clientii; De la gandirea si planificarea revolutionara la actiune.
Despre autori: Paul R. Gamble este profesor de management european la University of Surrey, Marea Britanie, si director al Surrey European Management School (SEMS). Dintre lucrarile publicate: “Questions & Answers: Common Marketing Problems” (1998), “Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work” (2006, in colaborare cu alti autori).
Alan Tapp este profesor la Bristol Business School. A mai publicat: “Principles of Direct Database Marketing” (2005).
Anthony Marsella este director de marketing si strategie pentru IBM Business Consulting Services. Dintre lucrarile publicate: “Toys from Occupied Japan” (1995).
Merlin Stone este directorul QCi Ltd, The Database Group Ltd, The Halo Works Ltd si NowellStone Ltd. A mai publicat: “Winning New Customers in Financial Services: Using Relationship Marketing and Information Technology in Consumer Financial Services” (1997), “Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work” (2006, in colaborare cu alti autori).
Pretul cartii la editura: 34,95 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 14 Iunie 2011 la ora 17:28