Simply Better
Autori: Patrick Barwise, Sean Meehan
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2004
Cui se adreseaza: antreprenorilor si celor interesati de customer service
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri.
Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta in oferta de produse unice, ci in categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi.
”Secretul” consta in a oferi toate acestea substantial si constant, mai bine decat competitorii. Autorii ilustreaza acest tip de diferentiere orientata catre client prin exemple reale - luate din experienta a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair.
A fi unic poate parea o perspectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce iti va aduce succesul. Simply Better iti arata cum cele mai simple asteptari ale clientilor pot conduce la rezultate extraordinare si de durata.
Despre autori:
Patrick Barwise este profesor de management si marketing la London Business School (LBS). El s-a alaturat corpului profesoral de la LBS in 1976, dupa un inceput de cariera in cadrul companiei IBM.
A detinut o serie de pozitii manageriale in cadrul LBS, inclusiv cea de decan al facultatii, director pentru aspectele legate de absolventi, director al London Executive Programme si presedinte al Future Media Research Programme.
Barwise mai este implicat si in alte activitati, precum consultanta, cercetare aplicata, dezvoltare manageriala si activitati voluntare.
Seán Meehan este profesor Martin Hilti de Marketing si Managementul Schimbarii si director al programului de MBA. al IMD, Lausanne, Elvetia. Interesul sau in practica managementului orientat catre client s-a cristalizat la inceputul carierei sale in cadrul companiei Arthur Andersen, apoi la Deloitte&Touche, unde a fost director de marketing.
De cand s-a alaturat corpului profesoral de la IMD, activitatea lui s-a concentrat in principal asupra catorva aspecte, precum strategia corporatista, orientarea catre client si marketing.
Meehan a conceput si condus proiecte de dezvoltare manageriala pentru companii precum Credit Suisse, PricewaterhouseCoopers, Caterpillar Overseas SA, Hilti, MasterCard International, Swiss Re si Toyota.
Cercetarea sa continua sa se concentreze asupra naturii si eficientei orientarii de piata si proceselor de creare de valoare pentru consumator.
Pretul cartii la editura: 39,90 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 11 Aprilie 2011 la ora 11:19