Smart retail
Magazinul tau - un fenomen al vanzarilor
Autor: Richard Hammond
Editura: All
Anul aparitiei: 2007
Titlu original: “Smart Retail: How to Turn Your Store into a Sales Phenomenon”
Cui se adreseaza: oamenilor de vanzari
Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul dure. A conduce un magazin va intra in sange. Dar, cu toate ca vanzarile en detail sunt recunoscute pentru ca au salvat economii intregi, ele sunt, probabil, si cea mai putin inteleasa dintre practicile de afaceri.
Aceasta este prima carte practica despre "cum sa..." in domeniul vanzarilor cu amanuntul. Ea dezvaluie elementele cheie care ii separa pe detailistii minunati de cei obisnuiti, echipele fantastice de cele mediocre si povestile de succes ale afacerilor de prim rang, de acelea care se lupta inca sa depaseasca planul secund.
Cuprinzand totul, de la cum ia nastere experienta din interiorul magazinului pana la intelegerea clientului si de la strategiile de promovare pana la modul cum pot fi creata echipe energice si motivate, aceasta este cartea care va va "echipa" managerii de magazin, membrii ambitiosi ai echipei, pe oricine vinde clientilor, cu idei practice castigatoare si strategii de succes.
"O carte despre cum se face totul", Allan Leighton, Presedinte Royal Mail (Fost CEO)
"Aceasta carte este plina de sfaturi practice, care fac conducerea corecta a unui magazin putin mai usoara", Julian Richer, Presedinte si Fondator al Richer Sounds
Despre autor: Richard Hammond, din Marea Britanie, este consultant in retail, cu o experienta de 18 ani in domeniu.
Pretul cartii la editura: 10 lei
Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.
Publicat pe 18 Iulie 2011 la ora 18:21