20 de afaceri sociale selectate in programul Made in Social prezinta produse si servicii de impact


    


Companiile din Romania interesate sa creasca impactul pozitiv in comunitate si sa-si optimizeze bugetele proprii pot analiza oferta de produse si servicii ale celor 20 de afaceri sociale selectate in programul Made in Social.

Aflat la prima editie, proiectul le ofera reprezentantilor companiilor sansa de a-si atinge obiectivele de business si CSR prin incheierea unor contracte de achizitii social-to-business (S2B), se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Cele 20 de afaceri sociale beneficiaza si de un catalog online de prezentare, disponibil pe site-ul madeinsocial.ro

Reprezentantii acestor afaceri au participat de-a lungul lunii septembrie la o serie de workshop-uri privind maximizarea profiturilor, strategii de vanzari, branding sau marketing.

Pe data de 8 decembrie, in cadrul S2B Breakfast (Social-to-Business Breakfast), reprezentantii companiilor din Romania sunt invitati la Impact Hub Bucharest, pentru a descoperi oferta de produse si servicii ale celor 20 de afaceri sociale. Accesul este gratuit, pe baza completarii in avans a formularului de inregistrare.

Cele 20 de afaceri sociale au fost selectate in urma unei jurizari realizate de profesionisti din mediul economic precum Gerd Bommer (Commercial Counselor Advantage Austria); Shajjad Rizvi (Director British Romanian Chamber of Commerce Cluj); Mona Opran (COO South-East Europe Centrade-Cheil); Ionut Bonoiu (Redactor sef Forbes Romania); Carmen Ciobanu (Program Director, Fundatia Civitas pentru Societatea Civila); Wargha Enayati (Healthcare Business Innovator, Fundatia Regina Maria); Vlad Craioveanu (CEO Impact Hub Bucharest & Impact Hub Cluj-Napoca); Herman Wierenga (Board member NRCC).
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii