30 de euro, valoarea medie a bonului in magazinele Chic Ville; online, suma este dubla
Cea mai mare valoare medie a bonului de cumparaturi (185 de lei) se inregistreaza in magazinul din Bucuresti, suma cu 30% mai mare decat media retelei.
”Piata de decoratiuni este una dinamica, care ne-a permis, in cei doi ani de la inaugurarea primului magazin, sa ne extindem la trei magazine, doua in Cluj si unul in Bucuresti, precum si cresterea investitiilor in shop-ul online”, spune Marius Serbanescu, Director de Achizitii la Chic Ville.
In cei 2 ani de existenta pe piata din Romania, Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, inregistreaza un cos mediu de cumparaturi in valoare de 135 de lei in offline si 240 de lei in shop-ul online, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
Comparativ cu magazinul din Bucuresti, in Cluj-Napoca, valoarea medie a bonului de cumparaturi este de 105 lei.
”Observam diferente la nivel de regiuni si in ceea ce priveste traficul pe care il inregistreaza magazinul online, din diferite orase. Astfel, aproximativ 30% din numarul de comenzi provin din Bucuresti, urmate de Cluj, Timisoara, Brasov si Constanta”, a adaugat Marius Serbanescu.
Romanii, mai darnici in online
In cazul cumparaturilor online, romanii sunt mai darnici, cheltuind in medie 250 de lei la o singura comanda.
”De-a lungul timpului, am observat diferente semnificative in ceea ce priveste comportamentul de consum in offline versus online. Daca ne uitam la cifre, observam ca in online romanii cheltuie aproape de doua ori mai mult decat la o vizita in magazinul offline. Acest lucru se datoreaza faptului ca pot comanda un numar mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care si obiecte de mobilier, si beneficiaza de transport gratuit la comenzile care depasesc o anumita suma. Asta inseamna ca pot aduce aerul Chic acasa, fara sa fie descurajati de faptul ca nu dispun de o masina personala care le-ar putea facilita transportul. Mai mult, intimitatea de acasa permite o navigare indelungata pe site si o cautare targetata a produselor”, a mentionat Marius Serbanescu.
Serbanescu spune ca si-au dorit sa lanseze pe piata un brand care sa se diferentieze, in magazinele retelei accentul fiind pus atat pe obiectele in sine, cat si pe amenajarea ambientala, menita sa-i inspire pe clientii, dar si sa plaseze produsele intr-un context familiar acestora.
In acest moment, Chic Ville detine un magazin in Bucuresti, doua magazine in Cluj-Napoca, precum si o platforma online.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.