60% crestere pe piata prajiturilor ambalate in trei ani


In acest context, Kraft Foods Romania, s-a extins pe segmentul prajiturilor ambalate.

In ultimii trei ani, piata prajiturilor ambalate a avut o crestere medie de peste 60%, confrom datelor AC Nielsen, se arata in comunicatul de presa Kraft Foods Romania. Potrivit studiilor Daedalus la consumator, aproape 50% dintre acestia cumpara o prajitura ambalata cel putin o data pe saptamana.

"Prin lansarea noului produs Poiana Dulce, dorim sa intram intr-o noua categorie in dezvoltare care completeaza perfect portofoliul nostru actual, oferindu-ne oportunitatea de extindere a marcii Poiana", spune Peter Mueller, director general, Kraft Foods Romania.

Prajiturile sunt produse pentru Kraft Foods Romania de un partner extern, firma Pan Group Craiova, pe baza unei retete Kraft.

"Investitia noastra comuna depaseste 1 milion de euro, iar pana in prezent, la Craiova au fost deja produse peste 3 milioane de prajituri", spune Florin busuioc, director general, Pan Group Craiova.

Lansarea produsului va fi sustinuta de o campanie de comunicare ce va incepe in luna mai, pe principalele canale media - Tv, outdoor, presa si trade marketing in magazine.

Kraft Foods este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, cu o cifra de afaceri de peste 37 de miliarde de dolari in 2007.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii