90 de magazine online merg mai departe in competitia GPeC 2012


Aceste magazine au trecut de prima etapa de jurizare, indeplinind cumulativ criteriile de preselectie, axate pe respectarea legislatiei in vigoare si a bunelor practici in comertul electronic.

 

Initial, numarul celor care au completat formularul de inscriere a fost de 95 de site-uri.

Daca ma uit la nivelul magazinelor inscrise la prima editie a Galei (cea din 2006), acesta este net inferior fata de 2012. Tot mai multe magazine sunt acum orientate catre client, respecta regulile de usability si au inteles ca bunele practici le ajuta sa castige increderea consumatorilor in cumparaturile online”, spune Andrei Radu, organizatorul competitiei.

Potrivit organizatorilor, competitia va fi acerba pe categoria “Fashion”, unde sunt inscrise nu mai putin de 21 de magazine online care vand articole de vestimentatie.

De asemenea, categoria de “IT&C” numara 20 de magazine participante, iar in top se gaseste si categoria de “Cadouri si Bijuterii” cu opt magazine inscrise.

In ceea ce priveste impartirea pe grupe de concurs a magazinelor inscrise la GPeC, situatia este urmatoarea:
• 30 de magazine Start-up (cu o vechime mai mica de un an);
• 53 de magazine Experienced (cu o vechime mai mica de doi ani sau mai mare de atat - dar care nu au intrunit criteriul de traffic ranking Alexa pentru a se incadra in grupa Professional);
• sapte magazine Professional (mai vechi de doi ani si cu traffic ranking Alexa mai mic de 200.000).

Este foarte interesanta structura magazinelor de anul acesta, intrucat ne demonstreaza cresterea semnificativa a segmentelor de piata dedicate femeilor: fashion, bijuterii, dar si articole pentru copii. IT&C-ul a ramas constant de la un an la altul, intotdeauna aceasta categorie numarand destul de multi participanti la GPeC”, spune Andrei Radu.

Prima etapa de jurizare se va incheia astazi, urmand ca in zilele de 14 si 15 iunie reprezentantii magazinelor online sa se intalneasca fata in fata cu juratii pentru a le fi explicate notele si pentru a primi recomandari, in asa fel incat sa isi creasca afacerea.

La editia GPeC 2012 sunt cu 30% mai multi competitori, comparativ cu anul trecut cand au intrat in cursa doar 64 de magazine.

Acest fapt ne bucura si ne obliga sa ne ridicam la nivelul asteptarilor”, mai adauga Andrei Radu.

Lista completa a magazinelor inscrise la GPeC 2012 este afisata aici, in sectiunea Regulament si Inscrieri.

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii