Afacerile din industria ospitalitatii trebuie sa se adapteze la noile tehnologii


Afirmatia a fost facuta de Ray Iunius, professor&Chair of Innovations la Paul Dubrul, care a precizat ca noii clienti sunt din generatia Millennium si au alte obiceiuri de consum.

Ray Iunis a adaugat, in cadrul conferintei Hospitality Trends de saptamana trecuta, ca noii clienti (persoane nascute dupa 1980 - generatia Millennium) nu stiu de casetele audio, asculta alta muzica, sunt mult mai conectati prin retele sociale si internet, iar cei din industria ospitalitatii trebuie sa tina cont de aceste lucruri.

In plus, in afara de acesti clienti, toate generatiile sunt din ce in ce mai interesate sa foloseasca tehnologia, incepand cu plata serviciilor si ajungand pana la deschiderea usii prin telefon si tot felul de ecrane integrate in camera.

"Cu toate aceste tehnologii, sa nu uitam ca o camera este o experienta si nu un laborator. De asemenea, in urmatorii trei ani, 70% din continutul online va fi creat de indivizi. Chiar daca iti place sau nu, oamenii vorbesc despre hotelul tau. Putem schimba chiar noi viitorul ospitalitatii prin tehnologie si arhitectura", a spus Ray Iunis.

Ruud Reuland, fost director general la Ecole hoteliere de Lausanne, a spus ca pentru a atrage generatia Millennium cei din ospitalitate trebuie sa ofere servicii cat mai personalizate, acces gratis la tehnologie si comunicare, sa sustina dezvoltarea sustenabila (mai mult decat etica, incluzand si mancarea organica si curatenia), sunt fideli brandurilor (renunta la un lant hotelier la cea mai mica greseala).

Ruud Reuland a mai spus ca in aceasta perioada de criza cei din industria ospitalitatii nu ar trebui sa uite ca cei mai importanti stakeholderi sunt angajatii si oaspetii.

Fostul director general la Ecole hoteliere de Lausanne a mai spus ca angajatii Millennium vor sa aiba job-uri in care mai mult sa gandeasca, sa raporteze directorului, sa aiba un raspuns imediat, sa aiba cat mai multe responsabilitati, le place sa se distreze, dar nu prin petreceri, ci pentru ca le place ceea ce fac, le place sa aiba un coach, vor un echilibru intre viata personala si serviciu, nu vor functii de conducere si sunt foarte creativi.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii