Afacerile QuickMobile au crescut cu 75% in primul semestru din 2016


    

Vanzarile QuickMobile au crescut cu aproximativ 75% in primul semestru din acest an. Evolutia a fost sustinuta, pe de o parte, de cererea tot mai mare pentru gadget-uri si telefoane premium, dar si de directiile principale de dezvoltare trasate de companie la inceputul anului, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Astfel, cifra de afaceri a QuickMobile, la nivelul magazinului online si magazinelor fizice, in primele sase luni din 2016, a depasit 70 milioane de lei, in crestere cu 75% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

In ultimii doi ani, ne-am concentrat fie pe cifra de afaceri, fie pe cresterea profitului. Astfel, dupa ce in 2014 nivelul cifrei de afaceri a fost primordial pentru noi, anul trecut am pus accentul pe cresterea profitului, fiindca suntem o companie romaneasca privata si ne dezvoltam organic, din resurse financiare proprii. in 2016, insa, ne-am indreptat atentia, in egala masura, atat catre cresterea afacerilor, fiindca vrem sa depasim rezultatele din 2014 pe acest segment, cat si catre profit, tinta vizand un nivel mai mare cu cel putin 10% fata de 2015”, spune Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Potrivit acestuia, in primul semestru din 2016, romanii au avut un apetit ridicat pentru dispozitivele wearable, mai ales pentru ceasurile inteligente, in ton cu tendinta de la nivel european. O alta categorie de produse care a sustinut evolutia din perioada analizata a fost cea a telefoanelor mobile, romanii preferand, cu precadere, smartphone-urile premium. in ambele cazuri, clientii au optat, preponderent, pentru device-urile recent lansate de producatori renumiti pe plan international, precum Apple, Samsung sau Huawei.

Romanii, ca si ceilalti consumatori europeni, vor sa aiba branduri premium, la scurt timp de la lansarea pe piata. Din acest motiv, vrem ca in 2016 sa ne marim portofoliul si cu alte branduri puternice la nivel international, pentru a sustine evolutia ascedenta a business-ului”, mai spune Tudor Tiboc.

Pentru a obtine cresteri pe toate liniile, compania a initiat, in luna iunie, un plan amplu de extindere in franciza in mai multe orase mari din tara, precum Sibiu, Ploiesti, Pitesti, Oradea, Craiova si Targu-Mures. Acest program va fi continuat si anul viitor, planul vizand noi magazine in franciza si in Brasov, Arad, Alba-Iulia, Bacau, Galati, Focsani, Piatra-Neamt sau Buzau, dar si in Bucuresti.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii