Agentia CarnationGroup incheie procesul de rebranding si devine Possible
Dupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, agentia abordeaza un nou nume (Possible) si un nou logo, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
“Ne-am alaturat Possible in 2012 si din acel moment am comunicat continuu acest aspect. Acum a sosit clipa sa ne schimbam si numele si sa lasam CarnationGroup in urma. Schimbarea numelui companiei a necesitat pregatiri intense, atat in business, cat si in structura companiei. De-a lungul anilor, CarnationGroup a castigat multa notorietate si prestigiu in Europa, ceea ce ne-a determinat sa alegem o strategie lenta de schimbare”, a explicat Krisztián Tóth, CEO/CCO of Possible CEE.
CarnationGroup a intrat pe piata din Romania in august 2008, pentru ca in 2012 sa inceapa prima etapa a rebrandingului, devenind CarnationGroup part of Possible. Agentia a inregistrat ata rezultate de business foarte bune, cat si premii la competitiile locale importante, precum WebIT, Webstock, IAB Mixx Awards.
Astazi, Possible este o agentie digitala full-service (ofera servicii de strategie, media, communication&design, creatie, tehnologie si mobile advertising) cu o experienta de peste 17 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi - Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca-Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA etc.
La nivel mondial, Possible este privit drept cel mai mare start-up de pana acum al WPP, fiind format dintr-o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1.300 de angajati.
In Europa, Possible detine birouri in Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia si Suedia.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.