Agentia de comunicare SMITE incheie anul 2014 cu o crestere de 30% a cifrei de afaceri


    



SMITE, agentie de comunicare independenta fondata in 2009, incheie anul 2014 cu o crestere de 30% a cifrei de afaceri fata de anul precedent, depasind astfel pragul de 500.000 euro.

Acest rezultat vine ca urmare a consolidarii businessului, care in 2013 a inregistrat o dublare a veniturilor ajungand la 430.000 euro, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

In contextul in care intreaga piata de publicitate a inregistrat o crestere usoara, de sub 5% in ultimii doi ani, cresterea SMITE se datoreaza atat investitiilor facute in echipa, dublate de lansarea unor noi competente precum Social Media si Field Marketing, cat si viziunii SMITE de a incuraja parteneriatul cu clientii agentiei printr-o politica de flat fee.

In 2014, SMITE a ales sa se concentreze mai mult pe clientii activi in defavoarea new business-ului, venind in intampinarea acestora cu propuneri si solutii care sa ii ajute sa dezvolte eficient campaniile de comunicare. Totodata, echipa SMITE a crescut de la 6 specialisti in 2012 la 12 la finalul anului 2014.

Una dintre cele mai bune decizii luate anul trecut si al carei impact s-a vazut inca din primele zile a fost aceea de a deschide pozitia de Client Service Director. Experienta de 11 ani a Claudiei Maxim in doua dintre cele mai mari agentii de publicitate, Leo Burnett si Grafitti BBDO, ne-a adus nu doar o reconfigurare a modului de lucru, proiectelor si campaniilor aflate in derulare, ci si un plus de energie si motivatie in cadrul echipei”, spune Florin Maxim, Managing Partner SMITE.

Pentru anul 2015, SMITE isi propune o crestere cu 50% a cifrei de afaceri inregistrate anul trecut si completarea echipei cu inca 3 oameni. De asemenea, agentia isi propune sa dezvolte mai mult partea de events si in-store marketing, cat si serviciile de digital.

Suntem constienti ca la prima vedere, obiectivul de a creste cifra de afaceri cu 50% este ambitios, insa luna ianuarie ne-a adus deja cinci clienti noi, ceea ce reprezinta o premiera si o performanta remarcabila. In plus, acest obiectiv este sustinut si de planul nostru de dezvoltare: vom face pasul de la o singura agentie la un grup de agentii. Este un proiect la care lucram din 2014 si pe care il vom finaliza in perioada imediat urmatoare, prin fuzionarea cu inca 2 agentii de comunicare cu competente complementare”, spune Claudia Maxim, Client Service Director, SMITE.

SMITE este o agentie de comunicare independenta, fondata in 2009, cu un portofoliu de clienti care include companii si branduri precum: City Grill Grup (Caru cu bere, Trattoria Buongiorno, Hanul Berarilor, City Cafe), Mondys (Bordello, Mulan Ruj, Library Bar, Re:public, Phill), Austral, Castrol (Castrol, BP, Aral), Cora Romania, Sarantis (BU, STR8, Elmiplant), Euro26, Wienerberger.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii