Agricola Bacau investeste 100.000 de euro in lansarea pe piata a trei produse


Suma cuprinde atat dezvoltarea unor noi sortimente de crenvursti, cat si campania de lansare a acestora.

Dorim sa ne consolidam pozitia ocupata in industria de profil, dar si pe fiecare segment de business in parte. De aceea, ne focusam eforturile pe diversificarea ofertei, astfel incat aceasta sa satisfaca un numar cat mai mare de clienti”, a precizat, intr-un comunicat de presa, Angelica Boboutanu Smil, directorul companiei Salbac SA Bacău (companie din cadrul grupului de firma Agricola Bacau).

Reprezentantii Salbac estimeaza ca aceste noi sortimente de crenvursti vor aduce o crestere de cel putin 30% a vanzarilor actuale pe acest segment in urmatoarele doua luni.

In prezent, piata crenvurstilor din Romania reprezinta 10% din piata totala de carne procesata, evaluata la aproximativ 130 de milioane de euro.

Lansarea noilor produse este sustinută de o campanie ATL dezvoltata de de Papaya Advertising.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii