Amenajarea casei: femeile aspira la un design mai bun, barbatii la o suprafata si o impartire mai bune


    


Potrivit unui studiu realizat de GfK, designul interior (39%), suprafata totala sau impartirea spatiului (38%) si mobilierul (35%) sunt principalele lucruri pe care populatia activa online in 22 de tari si-ar dori cel mai mult sa le imbunatateasca in propriile locuinte.

Studiul a fost realizat online printre 27.000 de consumatori cu varsta peste 15 ani din 22 de tari: Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Cehia, Franta, Germania, Hong Kong, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Olanda, Polonia, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Turcia si SUA. Datele sunt ponderate pentru a reflecta componenta demografica a populatiei online de peste 15 ani din fiecare tara.

Potrivit datelor obtinute, la nivel global, femeile opteaza in special pentru designul interior, cu 43 de procente care spun ca acesta este unul dintre aspectele pe care ar dori cel mai mult sa il schimbe. Urmatoarele alegeri cele mai frecvente sunt mobilierul (40%), urmate de suprafata si planul casei (39%).

In cazul barbatilor, dimensiunea si planul sau impartirea locuintei reprezinta principalul aspect pe care l-ar imbunatati, 37% alegand acest criteriu. Acesta este urmat de aparatele de uz casnic si designul interior - ambele selectate de 35% dintre barbati.

Mult mai multi barbati decat femei sunt interesati de imbunatatirea echipamentelor dedicate divertismentului la domiciliu lor - trei din zece barbati il aleg, in comparatie cu doar doua din zece femei.
 

Topul pe tari al celor mai interesante aspecte legate de amenajarea casei
Dorinta de a modifica designul interior al casei lor este cea mai raspandita in Turcia si in Rusia, unde mai mult de jumatate dintre cei intervievati online fac aceasta selectie.

Hong Kong, Rusia si Argentina conduc la importanta criteriilor legate de dimensiunea totala si planul casei, in ??timp ce rusii si turcii doresc sa isi inlocuiasca mobilierul.

Rusia si China sunt primele doua tari care doresc sa tina cat mai mult pasul cu tehnologia in cazul aparaturii electrocasnice. Coreea de Sud, Hong Kong si China inregistreaza cele mai mari procente ale celor care spun ca ar vrea sa imbunatateasca nivelul general al curateniei din locuintele lor.

Hong Kong se pozitioneaza din nou in top atunci cand vine vorba de nevoia de a suplimenta spatiul de depozitare, precum si de necesitatea a avea o casa mai bine organizata. in ceea ce priveste spatiul de stocare, urmatoarele tari clasate sunt Mexic si Argentina, iar la capitolul “o mai buna organizare” pozitia a doua si a treia sunt detinute de Coreea de Sud si Japonia.

Dorinta de a-si amenaja gradina, curtea sau alte zone in aer liber apare cel mai adesea in Mexic si Australia, in timp ce upgradarea echipamentelor dedicate divertismentului este un criteriu frecvent selectat in China si Mexic.

Olandezii, japonezii, nemtii, francezii si belgienii sunt cei mai fericiti cu amenajarea locuintei lor. Ei se remarca prin faptul ca au cele mai mari procente din populatie care au spus ca nu ar dori sa schimbe niciunul dintre aspectele enumerate in studiu.

In Romania, studiul Barometrul de incredere a Consumatorului arata ca 77% dintre romani nu intentioneaza sa aduca imbunatatiri de niciun fel locuintei lor in urmatorul an. Studiul nu urmareste insa gradul de satisfactie al romanilor in legatura cu aspectele din locuinta lor, ci mai degraba disponibilitatea de a investi in perioada urmatoare in amenajari interioare.

Barometrul de incredere a Consumatorului este un studiu cofinantat de Comisia Europeana si realizat lunar de GfK Romania de peste 15 ani. Datele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de 15 ani si peste, esantionul fiind de 1.000 de persoane.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii