Andreea Mihai: Pretul a devenit criteriul numarul 1 in alegerea produselor


Directorul de Marketing al Carrefour Romania spune ca pretul produselor este mult mai important in prezent, fata de acum cateva luni.

De la inceputul acestui an, clientii sunt mult mai atenti la pret decat pana acum si, pentru prima oara, vin la cumparaturi cu o lista pe care o urmeaza strict”, a mentionat Andreea Mihai cu ocazia unei conferinte de presa dedicata inaugurarii Grand Arena Mall din sudul Bucurestiului, in care Carrefour a deschis al 23-lea hipermarket din Romania si al saptelea din Bucuresti.

In aceste conditii, Carrefour a inregistrat o crestere cu 12% a vanzarilor pentru produsele realizate sub marca proprie. Printre marcile proprii ale grupului sunt TEX pentru imbracaminte, Marca nr. 1 pentru produse proaspete, bauturi, bacanie, cosmetice, textile, amenajarea casei si bricolaj, Carrefour pentru produse alimentare si Reflets de France pentru alimentare specifice bucatariei franceze.

Andreea Mihai adauga ca de Pasti nu crede ca va fi o scadere a vanzarilor fata de anul trecut, in ciuda perioadei economice dificile, deoarece aceasta este o perioada in care romanii nu sunt dispusi sa renunte la produsele traditionale. 

Grupul francez Carrefour este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de retail din tara noastra. Grupul a deschis primul sau magazin din Romania in 2001, in Bucuresti, iar in prezent detine 23 de hipermarketuri Carrefour si 20 de supermarketuri Carrefour Express.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.

 


Nu exista comentarii