Apemin Tusnad intra pe segmentul still drinks
Compania lanseaza un produs propriu, marca deFructe, si vrea sa obtina o cota de piata de 5% in mai putin de un an.
Devenit in iulie anul trecut unic importator si distribuitor in Romania a juice-urilor, nectarurilor si ice tea-urilor producatorului bulgar "Florina", Apemin Tusnad a inceput din luna mai a acestui an productia proprie a unei game de bauturi racoritoare necarbogazoase, marca deFructe, se arata in comunicatul de presa.
"Urmarim ca in mai putin de un an sa detinem o cota de piata pe categoria still drinks, cel putin la nivelul la care ne aflam pe piata apelor minerale, adica 5%", spune Florin Nechita, marketing manager Apemin Tusnad.
Reprezentantul companiei spune ca segmentul still drinks este unul pentru care se prevede o crestere sustinuta in urmatorii ani, iar completarea portofoliului cu produse din aceasta categorie este fireasca pentru un jucator activ pe piata apelor minerale.
"Printr-o investitie de un milion de euro, am pus in functiune anul acesta syrop-room-ul destinat productiei de bauturi racoritoare incepute anul acesta. Este o instalatie complet automatizata, cu o capacitate de 24.000 l de produs finit/ora", spune Florin Nechita, marketing manager Apemin Tusnad.
In prezent, Apemin Tusnad dispune de doua linii de imbuteliere - din 2004, respectiv 2007, astfel incat capacitatea anuala de productie a companiei a ajuns la 200 milione litri apa.
Apemin Tusnad este activa pe segmentul apelor minerale prin marcile "Tusnad", "Izvorul Zanelor" si "Izvorul Ascuns".
Campania de promovare a noului produs prevede, in prima faza, programe care sa duca la cresterea distributiei, sporirea vizibilitatii produsului la punctul de vanzare si va continua prin comuniicarea in-store.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.