Arobs a lansat primul brand romanesc de sistem GPS
Se estimeaza ca, in 2008, piata din Romania va ajunge la 80.000 de unitati vandute pe acest segment.
Smailo, sistemul de navigatie lansat de Arobs, este dotat cu un ecran tactil de 4.3 inci si se adreseaza posesorilor de masini middle - class (costa 699 RON cu Harta Europei de Est sau 799 RON cu Harta Europei cu 43 de tari), se arata in comunicatul de presa.
"Smailo a aparut ca urmare a cresterii cererii consumatorilor pentru produse dedicate de navigatie GPS, dar si din dorinta Arobs de a-si consolida pozitia pe piata dispozitivelor cu GPS incorporat", spune Voicu Oprean, General Manager la Arobs Transilvania Software.
Piata de sisteme GPS a crescut in Romania incepind cu anul 2006, cand s-a lansat prima solutie de navigare GPS pentru Romania, iGO. Solutia a fost acceptata imediat de piata locala, ea fiind instalata si pe device-urile Smailo.
In 2007, vanzarile estimate in Romania pe acest segment de piata au fost de aproximativ 40.000 de sisteme de navigatie GPS si se preconizeaza ca piata se va dubla in 2008.
Arobs este prezenta pe piata romaneasca din 1998 si este unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de software pentru aplicatii mobile si distribuitori de echipamente GPS si smartphone-uri cu GPS.
Compania are sediul principal in Cluj-Napoca, un birou operational in Bucuresti si peste 130 de angajati. In vara anului trecut, Arobs si-a consolidat pozitia pe piata locala de IT& C, prin cedarea unor actiuni fondului de investitii finlandez Berling Capital - cu investitii importante in domeniile hotelier, travel, aerian, financiar si software.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.