Atlas: crestere de 25% a cifrei de afaceri la inceputul lui 2008
Pentru anul acesta, Atlas Corporation estimeaza o crestere de 40% a cifrei de afaceri.
“Piata materialelor de constructii s-a dezvoltat accelerat in ultimii ani. Se resimte, insa, o temperare a cresterii, ceea ce demonstreaza ca piata de profil a atins un anumit nivel de maturitate”, spune Nicholas Stamboulis, senior partner, Altlas Corporation.
Anul trecut, cifra de afaceri a Atlas Corporation a fost de 50,2 de milioane de euro, iar cresterea vanzarilor la materiale de constructii, fata de anul 2006, a fost de 55%.
Compania isi propune sa atinga, pana la sfarsitul acestui an, o cota de piata de 32% pe piata de polistiren extrudat si de 15% pe piata vopselelor lavabile, in prezent, Apla fiind al treilea brand de pe piata locala de vopsele lavabile, conform propriilor estimari.
“Concurenta pe piata romaneasca devine din ce in ce mai agresiva, acest segment, al materialelor de constructii si amenajari fiind in continua dezvoltare. Cheia sunt produsele inovative”, spune George Sapounakis, Director R&D, Atlas Corporation.
Atlas Corporation este singurul producator in domeniul materialelor de constructii din Romania care opereaza cu o retea proprie de distributie, pe intreg teritorilul tarii, prin zece filiale si un showroom.
Compania este prezenta pe piata locala a materialelor de constructii din 1994, investitia totala de la lansarea afacerii in Romania depasind 30 de milioane de euro.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.