Au inceput inscrierile la Gala Premiilor eCommerce 2011


Editia de anul acesta are la baza conceptul de Academie de eCommerce iar proprietarii de magazine online se pot inscrie pana pe 15 mai.

In urma lansarii noului concept, Gala Premiilor eCommerce (GPeC) devine un eveniment care se desfasoara pe parcursul a 8 luni de zile, propunandu-si sa creasca standardele in comertul electronic si, mai ales, increderea consumatorilor in tranzactionarea prin internet, se mentioneaza in comunicatul de presa

La editia de anul acesta nu vor fi acceptate in competitie magazinele online cu o vechime in piata mai mica de 3 luni.

Daca vor sa se inscrie la GPeC 2011, comerciantii online sunt obligati sa afiseze pe site-urile lor toate informatiile de contact, sa nu faca spam, sa respecte drepturile de autor si toate celelalte legi aplicabile in domeniu, sa nu vanda produse contrafacute, sa mentioneze daca au marca inregistrata, sa nu aiba erori de functionalitate in procesul de comanda, sa ofere toate informatiile despre modalitatea de tranzactionare, sa se inregistreze la Autoritatea in domeniu daca proceseaza date cu caracter personal etc.

Am impus aceste reguli stricte pentru a creste calitatea magazinelor online si, implicit, increderea consumatorilor in ele si in comertul electronic, in general. Mai mult decat atat, comerciantii care intrunesc criteriile de preselectie, vor primi Marca de Incredere Trusted.ro, programul national de certificare a magazinelor online pe care il lansam odata cu GPeC 2011, impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Magazinele care respecta criteriile de preselectie si sunt acceptate in competitie, vor primi certificarea “Trusted” cu drept de folosinta pentru 1 an de zile, care sa ateste responsabilitatile asumate de comercianti in fata consumatorilor. Potrivit organizatorilor, programul de certificare se va derula permanent si va fi de sine statator, independent de competitia GPeC.

Pe langa rigurozitatea criteriilor de preselectie, magazinele online vor trece prin 3 etape de jurizare si vor fi evaluate atat de specialisti, cat si de sute de consumatori obisnuiti.

Rating-ul unui magazin in piata trebuie calculat in functie de evolutia magazinului in timp, de aceea am decis evaluarea participantilor pe tot parcursul desfasurarii competitiei, in 3 etape diferite. Pentru prima oara la GPeC, comerciantii au posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juratii pentru a le fi explicate notele acordate si, astfel, sa cunoasca exact de ce au fost depunctati si ce ar trebui sa faca pentru a-si imbunatati afacerea”, spune Andrei Radu.

GPeC 2011 va cuprinde si o Scoala de Vara dedicata comertului electronic romanesc si care consta in cinci zile de cursuri si seminarii pe teme de Usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing&PR, Legal si Tehnici de Vanzare Online. Scoala de Vara este programata pentru sfarsitul lunii august, se va desfasura la munte si este deschisa tuturor celor interesati sa participe, indiferent daca sunt inscrisi sau nu in competitie la GPeC.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii