Au inceput inscrierile la Gala Premiilor eCommerce 2014


  

Pana pe 23 mai, magazinele online pot fi inscrise in competitie iar pentru intrega industrie de comert online urmeaza 7 luni de evenimente de business dedicate.


Magazinele online admise in competitia GPeC (Gala Premiilor eCommerce) 2014 vor fi evaluate de peste 20 de specialisti, conform setului de criterii de jurizare, care numara peste 90 de elemente esentiale pentru orice afacere online, se mentioneaza in comunicatul de presa.

In plus fata de editiile precedente, organizatorii au adaugat criterii de jurizare in functie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Evaluarea magazinelor online se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia acestora in timp. Toate magazinele inscrise in competitie primesc rapoartele de jurizare care contin punctajele pe fiecare criteriu si scurte explicatii/recomandari din partea specialistilor auditori. De asemenea, magazinele primesc si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori.

Taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele inscrise castiga servicii de peste 3.000 de euro:

• au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionista costand peste 2.000 de euro;

• magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc 120 de euro - costul acordarii Marcii, daca nu s-ar inscrie in competitia GPeC);

• au acces la uneltele de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace (un beneficiu de 800 euro, cat ar costa abonamentele lunare la cele 2 servicii);

• primesc consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai, inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo - eveniment desfasurat in Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).

Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei).

startups.ro sprijina GPeC 2014 in calitate de partener media.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii