Autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", prezent la TeCOMM Bucuresti - conferinta de eCommerce


    


AdWords functioneaza intotdeauna. Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie”, spune David Rothwell, autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", colaborator "AdWords for Dummies" de Howie Jacobson si "Ultimate Guide to Google AdWords" de Perry Marshall, si unul din speakerii din cadrul TeCOMM Bucuresti.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est, va avea loc pe 21 aprilie, la Hotel Athenee Palace Hilton.

Cei peste 20 de speakeri din cadrul evenimentului reprezinta agentii si magazine online din Marea Britanie, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce unelte si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul, precizeaza organizatorii evenimentului intr-un comunicat de presa.

David Rothwell este Director la Rothwell Media Ltd. si are o experienta de peste zece ani in AdWords. Din 2005, el este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 de milioane de dolari si cu vanzari de peste 1,8 milioane de dolari. El este specializat in consultanta AdWords si management pentru comerciantii de eCommerce care isi doresc mai multe vanzari si profit, iar in 2013 a creat sistemul de Profit-Share: Clicks, Cash Flow® PPC .

In cadrul workshop-ului pe care il va sustine la TeCOMM, pe tema “Show Me the (PPC) Money. The Top Mistakes eCommerce Merchants Make with Google AdWords” David va vorbi despre rentabilitatea Ads-urilor si castigurile pe care AdWords le poate aduce business-urilor online.

"Multi comercianti online nu folosesc inca promovarea de tipul Pay-Per-Click precum Google AdWords, sau au renuntat sa foloseasca acest tip de promovare crezand ca nu functioneaza. Dar AdWords-urile functioneaza intotdeauna. Daca ai cea mai buna procedura de vanzari, AdWords te va face sa produci mai mult decat orice altceva. Investeste mai mult in AdWords, nu mai putin. Nu este vorba despre cat de mult costa click-urile, ci este vorba despre castigurile pe care ele le genereaza. Daca incerci sa cheltuesti mai putin pe AdWords, in loc sa investesti mai mult, actionezi gresit. Campania ta PPC este un generator de proft, nu un centru de costuri”, spune David.

La TeCOMM Bucuresti sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu. De asemenea, evenimentul este dedicat specialistilor de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialistilor/consultantilor in e-commerce, agentiilor de web development, companiilor de IT, specialistilor de marketing design/usability, companiilor  promovare online si SEO, furnizorilor de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si  de curierat.

Mai multe detalii despre conferinta TeCOMM Bucuresti precum si despre inscrieri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii