BAS a finantat un proiect de consultanta pentru Metropotam.ro


Knopad Software, compania care detine site-ul Metropotam.ro, a beneficiat de consultanta in comunicare din partea Graffiti BBDO.

Metropotam.ro este un website interactiv despre evenimente, locuri si intamplari din Bucuresti, care ofera continut exclusiv original. La mijlocul anului 2007, la un an de la lansare si fara sa se investeasca in publicitate, Metropotam.ro inregistra deja 100.000 vizite si 300.000 afisari pe luna, se arata in comunicatul de presa.

Totusi, echipa de management a considerat necesar un efort suplimentar pentru a asigura o crestere durabila a popularitatii site-ului si a atractivitatii acestuia pentru clientii de publicitate online.

In iulie 2007, echipa antreprenoriala a initiat o campanie de pozitionare si comunicare a brandului Metropotam. Firma de consultanta aleasa a fost Graffiti BBDO.

Proiectul finantat de BAS (Business Advisory Services Romania) pentru Knopad Software a inceput cu o analiza a industriei online locale si a pozitionarii brandului Metropotam. S-au stabilit obiectivele legate de brand: grad inalt de notorietate in randul brandurilor online; perceptie de brand premium; asocierea in perceptia utilizatorilor drept "cel mai bun ghid de evenimente al Bucurestiului"; dezvoltarea de extensii de brand incepand cu anul 2008.

Echipa de consultanta a realizat o cercetare asupra publicului-tinta si a analizat arhitectura marcii Metropotam, sloganul "Urbanizeaza-te!" si stilul comunicarii. In continuare, a fost dezvoltata o strategie de comunicare a brandului si s-a realizat un set de concepte creative neconventionale pentru cluburi, baruri, metrou.

Incepand cu noiembrie 2007, au fost amplasate afise Metropotam in 50 locatii din Bucuresti si in trenurile de pe linia de metrou IMGB-Pipera din Capitala. Implementarea strategiei va continua cu bannere online, cu o noua campanie la metrou si activitati asociate unor evenimente care vor avea loc in Bucuresti in acest an.

"Intr-o industrie online in dezvoltare, dar, in care, din motive predominant financiare, inca destul de putini antreprenori utilizeaza servicii de consultanta pentru a-si imbunatati sansele de avea o crestere solida, ne bucuram ca am putut oferi sprijin financiar si de know-how pentru dezvoltarea marcii Metropotam", spune Camelia Dragoi, Directorul National al Programului BAS Romania.

Rezultatele concrete ale proiectului cofinantat de Programul BAS nu au intarziat sa apara: ca urmare a cresterii notorietatii brandului, popularitatea site-ului Metropotam a crescut, inregistrandu-se peste 200.000 vizite si 500.000 afisari, in luna februarie 2008.

"Am stiut inca de la inceputurile Metropotam ca unul din avantajele noastre competitive pe termen lung va fi brandul si am dezvoltat afacerea avand <metropotamul> drept una din valorile de baza. Aceasta campanie este un pas natural in comunicarea neconventionala si care respecta valorile brandului si ale afacerii noastre", spune Dragos Novac, CEO la Knopad Software.

Programul BAS, administrat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si finantat in Romania de Guvernul Austriei, functioneaza in Romania de peste un an si, pana acum, a oferit finantare de aproximativ 300.000 de euro in peste 50 de proiecte de consultanta cu o valoare totala de 650.000 de euro.

Programul va functiona in Romania cel putin inca doi ani, timp in care va continua sa faciliteze utilizarea serviciilor de consultanta de catre companii mici si mijlocii din cele mai variate industrii.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii