Blugento extinde solutiile de integrare si aduce in platforma serviciile DPD Romania


    


Blugento, companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de comert online bazate pe platforma Magento, a stabilit un parteneriat cu DPD Romania, unul dintre cei mai importanți jucatori de pe piața locala de coletarie și curierat expres, permitand astfel companiilor sa isi extinda afacerea si la nivel international, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Acordul se inscrie in strategia Blugento de extindere a portofoliului de servicii si solutii de integrare. Prin noul parteneriat, companiile care apeleaza la serviciile Blugento beneficiaza, pe langa solutiile de comert online specifice platformei, si de servicii de curierat si pot face expedieri de produse in Bulgaria si Ungaria la preturi preferentiale.

Totodata, clientii beneficiaza de integrarea gratuita a Modulului de curierat DPD, care le da posibilitatea generarii AWB-urilor direct din magazinul Blugento.

Vedem si in Romania o crestere a increderii in comertul electronic si un context favorabil de extindere a afacerilor dincolo de granitele tarii. Am primit in ultima perioada mai multe solicitari din partea clientilor nostri de a integra in platforma si servicii de curierat care sa permita livrarea produselor in afara Romaniei. Doar prin extinderea portofoiului de produse si catre clienti din afara tarii, magazinele online isi pot creste vanzarile, in medie, cu pana la 15% - 20%. Evident ca procentul poate fi mai mare in masura in care magazinele online vor alege sa investeasca in promovare, in localizarea magazinului etc.”, spune Sandu Babasan, CEO Blugento.

Parteneriatul are loc in contextul in care piata de comert electronic din Romania a inregistrat in 2016 cea mai mare crestere din Europa (38%), depasind pentru prima oara pragul de 2 miliarde de euro, avand un avans mai mult decat dublu fata de media europeana, de 15%, potrivit unui studiu al organizatiei Ecommerce Europe, citat de reprezentantii Blugento.

Contextul este unul favorabil si la nivel regional, intrucat piata de comert online avanseaza mult mai rapid fata de restul Europei, tarile din Europa Centrala si de Est obtinand cele mai mari cresteri ale vanzarilor online in 2016 (comerțul electronic in Slovacia și Estonia a crescut cu 35%, Ucraina a inregistrat o creștere de 31%, iar in Polonia și Bulgaria vanzarile s-au majorat cu 25%).

La nivel european, cele mai cautate produse in procesul de achizitie cross-border sunt electronicele si cele din gama fashion, urmate de cosmetice si produse de infrumusetare, de ingrijire a animalelor, cele din categoria food & beverage si produsele sportive.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii