Brandul romanesc Anna Cori deschide un magazin in Bucuresti, in mall-ul AFI Palace Cotroceni


    


AFI Palace Cotroceni isi extinde portofoliul magazinelor de fashion, prin lansarea unui magazin Anna Cori, parte a grupului Denis. Cu o suprafata de 148 mp, aceasta unitate completeaza, cu o gama larga de modele de incaltaminte si genti de o calitate superioara, mix-ul brandurilor romanesti din centrul comercial, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

AFI Palace Cotroceni detine peste 300 de branduri romanesti si de talie internationala, iar diversificarea ofertei de shopping este o preocupare constanta pentru noi. Ne bucuram sa anuntam deschiderea magazinului Anna Cori, un brand romanesc cu traditie, care se aliniaza marilor nume internationale, dar si altor magazine romanesti de incaltaminte prezente in centrul nostru comercial, renumite pentru calitatea produselor, precum Musette, Benvenuti sau Veronesse”, spune Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager AFI Europe Romania.

Anna Cori aduce o gama de extinsa de produse pentru publicul feminin, dar si pentru publicul masculin, incaltaminte eleganta, modele de pantofi pentru tinute casual, precum si accesorii din piele si genti pentru femei.

Finisajele produselor Anna Cori sunt realizate cu materiale prime din Italia, iar modelele poarta semnatura lui David Vaccari, designer celebru pentru contributiile aduse la colectiile celor mai mari case de moda din Italia.

Odata cu inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni, brandul Anna Cori ajunge la un numar de 25 de magazine in orase importante din intreaga tara.

Grupul romanesc Denis are o traditie de peste 20 de ani pe piata de incaltaminte din Romania. Din grup face parte si brandul Why Denis, ce detine deja un magazin in AFI Palace Cotroceni.
 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii