Bucurestenii cheltuie, in medie, 1.000 de lei pe gadget-uri in weekend
Potrivit datelor QuickMobile, apetitul romanilor pentru cumparaturi de telefoane mobile si gadget-uri creste la final de saptamana, vanzarile retailerului fiind cu pana la 25% mai mari in weekend. Acest lucru este sustinut in principal si de reducerile oferite in campania QuickEnd, care pot ajunge si pana la 70%, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
Daca in timpul saptamanii valoarea medie a cosului de cumparaturi de pe site-ul QuickMobile este de 800 de lei, in weekend aceasta ajunge la 1.000 de lei, iar traficul pe site creste si el cu 70% la final de saptamana, cei mai multi cumparatori provenind din Bucuresti.
"Faptul ca au mai mult timp liber la dispozitie si sunt mai relaxati ii determina pe romani sa fie mai activi pe perioada weekend-urilor in ceea ce priveste cumparaturile de smartphones si gadget-uri", spune Tudor tiboc, General Manager QuickMobile.
Potrivit reprezentantului QuickMobile, campania QuickEnd sporeste vanzarile la fiecare sfarsit de saptamana, recordul de vanzari intr-un singur weekend fiind de 400.000 de lei.
Cele mai achizitionate produse in perioada QuickEnd sunt telefoanele mobile, preferatele romanilor fiind varfurile de gama, precum iPhone 6, Samsung Galaxy S6 sau Sony Xperia Z3.
QuickMobile este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi si accesorii din Romania, fiind completat de o retea de puncte de vanzare in cele mai mari centre comerciale din tara. Cifra de afaceri QuickMobile in 2014 a fost de aproximativ 45 de milioane de euro.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.