Carrefour a finalizat procesul de remodelare a magazinelor Billa din Romania
Procesul de remodelare a durat sapte luni si s-a incheiat pe 21 septembrie 2017 cu transformarea ultimelor patru magazine, din Billa in Market, in orasele Bucuresti (2 magazine), Timisoara si Mangalia, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
Carrefour anuntase in 22 decembrie 2015 semnarea cu Grupul Rewe a unui acord de achizitie a societatii Billa Romania. Pe 29 iunie 2016, Consiliul Concurentei a aprobat achizitia celor 86 de magazine Billa iar Carrefour devenea primul operator de supermarketuri din Romania, ca prezenta geografica.
Din 4 iulie 2016 a urmat a treia etapa, una de cunoastere, care a debutat printr-o caravana de vizite in cele 86 de magazine Billa, din toata tara si la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour Romania.
Dupa terminarea vizitelor in magazinele Billa din toată tara, a urmat cea de-a patra etapa in care rezultatele cravanei s-au materializat sub forma unui concept ce a preluat tot ceea ce este mai bun din Billa si din Market.
Echipe mixte Billa si Market au lucrat impreuna atat la planurile si layout-uri (deco) din magazine, cat si la sortimente si planul de deschideri al magazinelor remodelate.
Toate remodelarile au fost realizate cu magazinele inchise pentru perioade de timp intre 5 si 14 zile, in vederea acordarii timpul necesar trasformarii corecte. In aceasta perioada, clientii au fost in permanenta informati prin campania de comunicare desfasurata pentru fiecarui magazin in parte prin intermediul: cataloagelor de prezentare si de deschidere ale noilor magazine, bilboard-urilor exterioare si materiale media - stiri TV locale prin care anuntam predeschiderea si deschiderea noilor supermarketuri.
Noul model de supermarket se bazează pe cinci axe principale:
1. Preturi mai mici la sute de produse
2. Mii de produse noi in gama, atat food, cat si non-food
3. Layout si ambianta ameliorate in magazine
4. Servicii noi pentru clienti (loz in plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reincarcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria romană, pay point, card de fidelizare)
5. Angajatii
“Odata cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis si doua noi supermarketuri in Cluj si Stefanestii de Arges, ajungand la un numar de 218 supermarketuri in Romania”, a spus Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.
Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 303 magazine, din care 32 hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' si 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact'.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.