Chloë Thomas, analist e-commerce: drumul real spre succes este acela de a intelege in totalitate clientul


     

 

Chloë Thomas, (UK), inclusa in Top 10 Analisti de eCommerce din lume de catre Power Retail (Australia), vine in Romania in calitate de speaker in cadrul TeCOMM - Conferinta de eCommerce organizata pe 21 si 22 octombrie 2015, in Cluj-Napoca.

In prezentarea pe care o va sustine in cadrul conferintei, Chloë va vorbi despre oportunitatile pe care persoanele care activeaza in domeniul e-commerce ar trebui sa le ia in considerare acum, pentru a duce la cresterea afacerii in 2016, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Intr-un interviu acordat organizatorilor evenimentului, Chloë discuta despre seria de carti dedicata comertului electronic si ofera cateva sfaturi celor care activeaza in acest domeniu.
 

TcCOMM: Cand ti-a venit ideea sa impartasesti publicului seria de carti dedicata  Masterplan-ului e-commerce?
Chloë Thomas: Am petrecut multi ani discutand despre cat este de frustrant ca nu exista un proiect pe care oamenii de business din e-commerce sa-l urmeze pentru un drum rapid spre succes, evitand astfel, in opinia mea, capcanele de care se pot lovi.
Intr-o alta zi, participand la o intalnire de grup, unul dintre participanti a intrebat “cum pot sa scriu o carte”, fiind surprinsa ca pentru ceilalti problema era scrierea ei.

Publicarea parea usoara. Pentru mine insa, ideea de a ma aseza si de a scrie o carte este metoda perfecta de a-mi petrece timpul - s-a facut lumina atunci, sa zic asa, m-am asezat si am scris primele doua carti.
 

Dintre subiectele abordate in cartile tale, putem invata tips-uri pentru a avea noi clienti, dar si modalitati de a ne eficientiza timpul. Care sunt subiectele principale pe care te-ai axat?
eCommerce MasterPlan 1.8: Your 3 Steps to Successful Online Selling” explica cei trei pasi pe care oricare business in eCommerce ar trebui sa-i urmeze pentru a avea succes. Primul este acela de a lucra la strategia ta (Structura de eCommerce business, USP-ul tau - "Unique Selling Proposition", si scala de Product Range); al doilea pas este acela legat de website, bani, produse si promovare. Cel de-al treilea pas si cel de pe urma este despre marketing- cum sa creezi planul care sa aduca pe site-ul tau clientii.

eCommerce Marketing: How get to Drive Traffic that BUYS to your Website” urmeaza discutiile din prima carte si explica cum sa te apropii de cele noua metode cheie de marketing pe care un business ar trebui sa le testeze. Este inclus aici si cum sa masori succesul si care sunt metodele cu care ar trebui sa incepi.

eCommerce Delivery: How Your Delivery Strategy Can Increase Your Sales” este cea mai recenta carte si prima care aprofundeaza puterea clientului. Cartea exploreaza cum sa iti folosesti strategiile de livrare, atat spre a procesa comanda de la un client, dar si de a creste sansele de a ajunge la acea achizitie atat de importanta, mereu necesara strategiei.
 

Care sunt lucrurile carora ar trebui sa le acordam mai multa atentie pentru a accelera cresterea unui business?
Cred ca industria eCommerce este in perioada de dezvoltare de la stadiul actual, deci este timpul sa ne concentram pe strategiile fundamentale pentru a accelera cresterea. Daca asculti toate interviurile de pe podcast (n.red - MasterPlan Podcast), vei observa ca drumul real spre succes este acela de-a intelege in totalitate clientul si nu este despre cea mai recenta metoda de marketing stralucitoare sau despre o piesa a tehnologiei.

Deci ar trebui sa ne concentam sa intelegem calatoria clientului catre business-ul nostru si sa gasim cea mai buna metoda de a accentua calatoria si profiturile noastre. Pentru a ajunge la esenta “lucrurilor noi”, domeniile care ma pasioneaza in acest moment sunt delivery, remarketing, social media advertising, abonamentele la e-commerce.
 

Cum ai descrie intr-o fraza succesul in e-commerce?
Fiecare business are propriul sau punct al succesului in e-commerce si cred ca ar trebui sa includa (minim) cifra de afaceri, profitul si cat de fericit esti tu, cat de fericita este echipa ta.
 

La conferinta din Romania vei vorbi despre oportunitati. Cat de important este sa le acordam atentie?
Unul dintre primele unelte pe care il invata orice student de marketing este analiza SWOT - unde identifici punctele tari ale business-ului, punctele slabe, oportunitatile pe care le poti avea si amenintarile care pot influenta negativ proiectul. Analiza SWOT este o metoda simpla de a intelege unde te situezi, iar

Oportunitatile sunt partea cea mai incantatoare din aceasta analiza. Identificand oportunitatile disponibile si lucrand asupra celor care iti ofera avantaje reale este esential, daca vrei sa cresti business-ul rapid.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii