startups.ro este in vacanta
 

Echipa startups.ro se afla in vacanta editoriala. In aceasta perioada, site-ul nu va mai fi actualizat zilnic. Revenim in cateva saptamani, cu noi articole interesante ;)

 

 

Cielo Venezia 1270 doreste sa ajunga pe profit in Romania


Aceasta este tinta dupa ce in ultimii doi ani producatorul italian de bijuterii, alaturi de partenerul din Romania, a investit in tara noastra sase milioane de euro pentru a deschide zece magazine si a sustine activitatea.

Compania a intrat pe piata din Romania acum doi ani, cand Cielo Venezia 1270 si lantul de bijuterii Royal Caro au incheiat un parteneriat, formand Cielo Venezia 1270 RO, se arata in comunicatul de presa.

Pentru acest an, compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproape 72,5% fata de anul trecut, ajungand pana la zece milioane de lei.

In primele sase luni din acest, an compania a avut o cifra de afaceri de 4,2 milioane de lei. Pentru anul viitor, tinta este de a ajunge la venituri de pana la patru milioane de euro.

Anul trecut, cifra de afaceri a urcat de aproximativ 4,6 ori, ajungand pana la 5,824 de milioane de lei. Acum doi ani, in primul an pe piata din Romania compania a avut o cifra de afaceri de 1,271 de milioane de lei.

Alexandru Caravaniez, Managing Partner al Cielo Venezia 1270 RO, a spus in cadrul unei conferinte de presa, ca, in prezent, piata este dificila deoarece puterea de cumparare a scazut, din cauza crizei economice, iar evolutia cursului de schimb si cresterea pretului aurului au dus la preturi tot mai mari ale bijuteriilor. Astfel, in ultimii doi ani, preturile bijuteriilor de la Cielo Venezia 1270 RO au urcat cu 30%.

In acest an, compania nu a modificat preturile si nici nu intentioneaza sa o faca, iar pentru a compensa acest lucru a redus din promotii, oferind un discount de 5% pentru cei care au card de membru fata de 5%-15% inainte.

"Bijuteriile si aurul sunt considerate o investitie, astfel ca suntem mai putin influentati de criza economica", a mai spus Alexandru Caravaniez.

Compania are vanzari lunare, per magazin, in jur de 200.000 de euro, nivelul fiind considerat inca redus.

"Dureaza sase luni pana cand un magazin ajunge pe break-even", adauga Alexandru Caravaniez.

In prezent, compania are in tara zece magazine, dintre care patru au fost deschise in primul an pe piata noastra. Cel mai nou magazin de pe piata din Romania a fost deschis in februarie anul aceasta.

Magazinele companiei sunt prezente in sapte centre comerciale din Bucuresti (Baneasa Shopping City, Bucuresti Mall, Plaza Romania, Galeriile Victoria, Unirea Shopping Center, Liberty Mall, AFI Palace Cotroceni), doua din Constanta (Tomis Mall si City Park Mall) si unul din Timisoara (Iulius Mall Timisoara).

Anul viitor, compania intentioneaza sa mai deschida alte cinci magazine in Romania, la Cluj, Iasi, Brasov, Pitesti si Craiova.

Alexandru Caravaniez nu a putut estima o cota de piata, deoarece aceasta este puternic fragmentata, dar spune ca tinta este de a-si intensifica prezenta.

"Piata este dominata de vanzarea la gram, in proportie de 80% - 90%. Lucrurile au inceput sa se schimbe in ultimii ani, odata cu intrarea diferitelor branduri, pentru ca acesteau au introdus bijuterii cu pietre pretioase, astfel ca vanzarea nu se mai poate face la gram", mai spune Alexandru Caravaniez.

Cele mai ieftine bijuterii din Romania ale companiei costa intre 100 de lei si 200 de lei, iar cea mai scumpa este de 25.000 de euro, pretul putand sa creasca in functie de solicitarile clientilor.

In prezent, compania are in tara noastra 56 de angajati, aproape dublu fata de anul trecut, cand a avut 26 de angajati, urmand ca anul viitor numarul sa creasca cu aproximativ 65%, ajungand pana la 100 de persoane.

Alexandru Caravaniez subliniaza ca firma a ajustat din cheltuieli, dar nu a redus in niciun fel cheltuielile salariale.

Fondatorul companiei Cielo Venezia 1270 este Sergio Cielo, aceasta avand sediul central la Venetia.

Cielo Venezia 1270 este prezenta in 30 de tari, avand in jur de 3.000 de magazine. Cifra de afaceri a companiei a fost anul trecut de 80 de milioane de euro, aceasta comercializand, anual, in jur de 300.000 de bijuterii.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii