Cifra de afaceri a Human Invest a crescut cu 133% in prima jumatate a lui 2010
Comparatia s-a facut cu aceeasi perioada a anului trecut, valoarea cifrei de afaceri in prima jumatate din 2010 fiind de 463.000 de euro, iar rata de profit a fost de 15%, fara modificari ale tarifelor percepute pentru programele din portofoliu.
In ceea ce priveste tinta din acest an (o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro), perspectiva de acum este una pozitiva avand in vedere contractele care sunt in discutie pentru a doua parte a anului, se arata in comunicatul de presa.
"Prima parte a lui 2010 ne-a confirmat eficienta, flexibilitatea si profitabilitatea noului model de business imaginat in decembrie 2008 si pus in practica in septembrie 2009. In a doua parte a anului ne vom concentra pe consolidarea proceselor interne cheie, cresterea calitatii relatiilor cu partenerii nostri de business si mentinerea unei ecuatii financiare care sa genereze un profit operational de minim 15% la finalul acestui an", spune Viorel Panaite, Managing Partner al companiei.
In comparatie cu aceeasi perioada de anul trecut, in primele sase luni, numarul de cereri de programe de training si cel de licitatii organizate de catre jucatori mari din piata a fost intr-o usoara crestere, publicul tinta pentru majoritatea programelor de training fiind middle, senior si top managementul, se mai spune in comunicatul de presa.
Pana in prezent, in acest an, la cursurile organizate de firma au participat peste 600 de persoane din companii care activeaza in principal in telecom&IT, farma si retail.
Cele mai solicitate programe de training au ramas cele de leadership (Leadership Situational II si Situational Self Leadership), urmate de solutiile de comunicare (DiSCoverig Self and Others) si de time management (Prioritatile Conteaza).
De asemenea, a existat si o crestere pe segmentul cumparatorilor individuali pentru cursurile oferite in regim open sau programe multi-modulare.
Programele cu cel mai mic grad de achizitie au fost certificarile adresate trainerilor interni. Anul trecut si in prima parte a acestui an, valorizarea superioara a trainerilor interni prin certificarea acestora cu solutii de calitate superioara nu a reprezentat o prioritate in strategia de dezvoltare a companiilor din Romania, se mai arata in comunicatul de presa.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.