Cifra de afaceri a Leo Burnett Group a crescut cu 14% anul trecut
Veniturile grupului au ajuns la aproximativ 262,484 milioane de lei, cea mai importanta crestere in valoare fiind a companiei de media Starcom MediaVest Group.
Anul trecut, cifra de afaceri a Starcom MediaVest Group a fost de 170,324 de milioane de lei, cresterea fiind de aproape 12% fata de anul anterior, se arata in comunicatul de presa.
Procentual, cea mai mare crestere a veniturilor, de 43%, a avut-o agentia de marketing interactiv iLeo, pentru al doilea an consecutiv.
"Anul trecut, am crescut in cifra de afaceri si in profitabilitate cu fiecare companie din grup si asta prin consolidarea mai multor branduri de la clientii traditionali, precum si altor servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri", spune Stefan Iordache, COO al Leo Burnett Group.
Potrivit reprezentantilor companiei, piata s-a redus anul trecut cu mai mult de 35%.
Pe langa Starcom MediaVest Group si iLeo, din Leo Burnett fac parte agentia de publicitate Leo Burnett&Target, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, shopul de idei 23 Communication Ideas si compania specializata in masurarea audientei in-store si indoor Tru Media Research.
Anul trecut, agentiile din grupul Leo Burnett au ajuns la 64 de clienti si 151 de branduri in portofoliu. Printre clientii castigati anul trecut sunt Adevarul Holding (media), Groupama (creatie), GE Money (media), Gusto (PR), Fiat (creatie), Bergenbier SA (full service), Hochland (PR), Rosia Montana (full service), Zapp (interactive).
De asemenea, anul trecut, grupul Leo Burnett a obtinut 20 de premii de creatie sau de eficienta la competitii interne sau internationale.
La inceputul acestui an, Leo Burnett si iLeo au castigat primul premiu la Effie cu o campanie derulata in mediul online, iar The Practice a castigat singurul premiu acordat unei agentii din Romania la festivalul Cannes Lions 2010.
"De altfel, cu Leul de Argint castigat de The Practice pentru lansarea plina de optimism a marcii de pufuleti Gusto, Leo Burnett Group este singurul grup romanesc de comunicare cu trei Lei in palmares", se mai spune in comunicatul de presa.
Acum trei ani, Starcom a castigat cu campania "1 din 8 femei” derulata pentru Avon primul Leu pentru Romania, iar doi ani mai tarziu, Leo Burnett a obtinut Bronze Lion pentru campania "Dinozaurii”, client Antipa.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.